Po smrti Julese Bianchiho se začala masivně řešit otázka ochrany hlavy pilota po nárazu na vnější překážku. Jedním z těch, kteří by v důsledku podobného případu nebyli proti kompletnímu zakrytí prostoru pro pilota je i dvojnásobný mistr světa Lewis Hamilton.
Podle zprávy bezpečnostní komise FIA je zřejmé, že i kdyby byl Bianchi v zakrytém kokpitu, utrpěl by nejspíš obdobné zranění. Potvrdil to i její člen Peter Wright - zdůraznil, že by Bianchi nenarazil hlavou přímo do překážky, ale co vlastního krytu.
Současný vedoucí průběžné klasifikace Lewis Hamilton však cítí, že by se tímto směrem mohla do budoucna ubírat bezpečnostní snaha. "Asi před měsícem jsem viděl nějaké návrhy, už nevím přesně, myslím, že to bylo u McLarenu. Musím říci, že to vypadalo docela dobře. Jestli to bude nebo nebude fungovat, to v tuhle chvíli nelze říci, hovoříme o zlepšení bezpečnosti. Mám za to, že podobně věci by se změnit mohly."
Pilot Mercedesu řekl, že je přístupný jakékoli změně, která by F1 přinesla užitek. "Musí to mít efekt i pro samotné závodění, nesmí to snižovat jeho faktor. Pokud budete řídit auto stejně jako když si lehnete na gauč, pak už to vůbec nebude zábavné."
Při této souvislosti se připomněl rok 2009, kdy právě v kvalifikaci na Grand Prix Maďarska zasáhl kus utržené pružiny z vozu Rubense Barrichella do hledí Felipe Massu.
Jsou tu ale i případy mnohem dávnější, několikrát připomínané - Staceyho nehoda v Belgii 1960, kdy po srážce s ptákem havaroval a přišel o život nebo kamínky z trati, které zranily Jochena Rindta (rozseklá tvář) či Helmuta Marka (poranění oka). Zatím se ale příliš neřešila otázka, jak rychle by se pilot z uzavřeného kokpitu dostal v případě nehody.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.