Podpisem smluv obou pilotů jako by si švýcarská stáj odškrtla jednu ze svých položek a teď se hodlá věnovat následujícím podnikům, především vzhlíží už za letní přestávku a plánuje, co provede v Belgii a Singapuru.
Pilot Marcus Ericsson doufá, že nové aktualizace přivedou Sauber opět na pozice, které mu patřily na začátku sezóny. "Je to náš plán. Není žádným tajemstvím, že jsme ztratili něco na rychlosti a potřebujeme udržet krok se středem startovního pole.
Proto věříme, že ve Spa uděláme s novou konfigurací první krok, pro Singapur máme připraveny nějaké aerodynamické úpravy, takže ve třetím čtvrtletí bychom se mohli vrátit na pozice, na nichž jsme tento rok začali."
O Sauberu se hovoří ještě v jiné souvislosti, a sice ohledně propojení s BMW, bývalým vlastníkem týmu. Bavorská automobilka převzala tým v roce 2006 a o dva roky později vyhrál v jejích barvách Robert Kubica Grand Prix Kanady. Od sezóny 2011 došlo opět k přerodu na nezávislý tým, který se pohybuje nejčastěji v druhé polovině startovního pole.
Podle spolumajitelky a šéfky týmu Moniši Kaltenbornové je tým se sídlem v Hinvwillu schopen se při nárůstu rozpočtu znatelně posunout kupředu. "Vždy jsme byli týmem středu pole a BMW tudíž mělo dobrou nástupní pozici k převzetí stáje jako majoritní vlastník. Poté jsme v nejkratším možném termínu zvládli výkonnostní skok, což dokazuje, jak je důležité mít správné financování."
Kaltenbornová vysvětlila, že specializovaných pracovníků BMW nejsou v Hinwillu žádné zástupy, dali by se spočítat na prstech dvou, ale spíš jedné ruky. Na přímou otázku, zda se BMW chystá k návratu do Formule 1 připustila, že to vůbec není vyloučeno.
"Velice dobře znají naše kvality a my jsme s nimi v těsném kontaktu. Vědí sami nejlépe, oč jim jde, takže nemá smysl na ně v tomto směru nějak tlačit. Uvidíme," vyjadřuje se poněkud záhadně Moniša Kaltenbornová.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.