Dohady kolem další existence Renaultu ve formuli 1 gradují a brzy by mělo být jasno, jaká budoucnost francouzskou automobilku čeká. Není vyloučeno, že finální verdikt padne už o tomto víkendu u příležitosti Grand Prix Maďarska.
Renault vyhodnocoval několik posledních měsíců se zaměřením na marketingovou návratnost jeho investic do F1. Nelze v tuto chvíli pořád vyloučit ani úplný odchod, čemuž by napovídaly zejména nepříliš uspokojivé výsledky z první poloviny šampionátu, média se spíše domnívají, že primárním cílem bude získat licenci pro provozování vlastního týmu, nejlépe odkoupením stáje Lotus.
Zprávy naznačují, že debaty s Lotusem a jeho akcionáři jsou nyní v pokročilé fázi a management Renaultu se nyní pokouší sestavit finanční balíček pro zmíněnou transakci, jehož podoba by měla být po letní přestávce oficiálně představena vedení automobilky.
Jedním z klíčových bodů je podíl z příjmů, který by měl Renaultu pomoci při rozjezdu investic do vlastního týmu F1. Proto se očekává tlak na nové posouzení bilaterálních obchodních práv, která má nyní Ecclestone uzavřena s Lotusem. Ve hře je také bonus za historický tým (více zde). Je téměř jisté, že právě tato okolnost bude na Hungaroringu předmětem jednání mezi vedením Renaultu a CVC Group.
Je tu také otázka sponzorských vztahů, které by v budoucnu měly týmu po finanční stránce ulehčit v otázce nákladů. Volba pilotů by pak mohla padnout na jedince se slušným zázemím - což je případ třeba Maldonada nebo Péreze. Šéf Renaultu Ghosn hodlá seznámit veřejnost s plány Renaultu během několika příštích týdnů, protože na rozhodnutí Francouzů závisí i některé další kroky.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.