Jak pravil Vijay Mallya, před sezónou bylo cílem Force India páté místo v šampionátu. Teď už indický tým pošilhává po čtvrté příčce Red Bullu. Záleží na tom, zda se podaří udržet dobré výkony a jak se prosadí B-specifikace nového vozu.
Ačkoliv v týmu po posledních dvou závodech zaplál jistý optimismus, Hülkenberg nadšení krotí a nepochybuje, že pouze stálým zlepšováním tým bude moci udržet svou pozici, protože kupředu určitě půjdou také soupeři. "S B-specifikací jsem spokojen i s celkovým výkonem. Když jsem do nového vozu usedl, hned jsem během prvních dvou kol věděl, že jsme vykročili tím správným směrem," popsal své pocity Nico.
"Inženýři posledních pár týdnů strávili analyzováním dat, zabralo jim to skutečně hodně času, protože si nemůžeme dovolit zůstat stát na místě. Potřebujeme ještě dosáhnout vyššího výkonu.
Na Hungaroringu bychom měli mít šanci, protože pomalejší a středně rychlé zatáčky by nám měly vyhovovat, pomoci by nám měla i volba o něco měkčích pneumatik," popisuje výhled týmu Hülkenberg.
Německý pilot také vyslovil svůj názor na příliš snadné ovládání současných monopostů F1: "Nepovažuji se za jednoho z kritiků současné F1. Pro mě je to pořád královská třída, v níž dnes řídíme nejlepší a nejrychlejší vozy. Pořád je pro mě dostatečné zábavná."
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.