Jak pravil Vijay Mallya, před sezónou bylo cílem Force India páté místo v šampionátu. Teď už indický tým pošilhává po čtvrté příčce Red Bullu. Záleží na tom, zda se podaří udržet dobré výkony a jak se prosadí B-specifikace nového vozu.
Ačkoliv v týmu po posledních dvou závodech zaplál jistý optimismus, Hülkenberg nadšení krotí a nepochybuje, že pouze stálým zlepšováním tým bude moci udržet svou pozici, protože kupředu určitě půjdou také soupeři. "S B-specifikací jsem spokojen i s celkovým výkonem. Když jsem do nového vozu usedl, hned jsem během prvních dvou kol věděl, že jsme vykročili tím správným směrem," popsal své pocity Nico.
"Inženýři posledních pár týdnů strávili analyzováním dat, zabralo jim to skutečně hodně času, protože si nemůžeme dovolit zůstat stát na místě. Potřebujeme ještě dosáhnout vyššího výkonu.
Na Hungaroringu bychom měli mít šanci, protože pomalejší a středně rychlé zatáčky by nám měly vyhovovat, pomoci by nám měla i volba o něco měkčích pneumatik," popisuje výhled týmu Hülkenberg.
Německý pilot také vyslovil svůj názor na příliš snadné ovládání současných monopostů F1: "Nepovažuji se za jednoho z kritiků současné F1. Pro mě je to pořád královská třída, v níž dnes řídíme nejlepší a nejrychlejší vozy. Pořád je pro mě dostatečné zábavná."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.