Jak pravil Vijay Mallya, před sezónou bylo cílem Force India páté místo v šampionátu. Teď už indický tým pošilhává po čtvrté příčce Red Bullu. Záleží na tom, zda se podaří udržet dobré výkony a jak se prosadí B-specifikace nového vozu.
Ačkoliv v týmu po posledních dvou závodech zaplál jistý optimismus, Hülkenberg nadšení krotí a nepochybuje, že pouze stálým zlepšováním tým bude moci udržet svou pozici, protože kupředu určitě půjdou také soupeři. "S B-specifikací jsem spokojen i s celkovým výkonem. Když jsem do nového vozu usedl, hned jsem během prvních dvou kol věděl, že jsme vykročili tím správným směrem," popsal své pocity Nico.
"Inženýři posledních pár týdnů strávili analyzováním dat, zabralo jim to skutečně hodně času, protože si nemůžeme dovolit zůstat stát na místě. Potřebujeme ještě dosáhnout vyššího výkonu.
Na Hungaroringu bychom měli mít šanci, protože pomalejší a středně rychlé zatáčky by nám měly vyhovovat, pomoci by nám měla i volba o něco měkčích pneumatik," popisuje výhled týmu Hülkenberg.
Německý pilot také vyslovil svůj názor na příliš snadné ovládání současných monopostů F1: "Nepovažuji se za jednoho z kritiků současné F1. Pro mě je to pořád královská třída, v níž dnes řídíme nejlepší a nejrychlejší vozy. Pořád je pro mě dostatečné zábavná."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.