Blížící se závod přináší vždy "hecování" ze strany soupeřů, silné řeči nebo naopak vyjádření obav z momentální formy soupeřů. Je už to takový kolorit, který je dobrý si přečíst i zpětně, když už je po všem.
Rosberg na reklamní akci sponzora Petronas připustil, že by se Ferrari v Maďarsku a vůbec druhé polovině šampionátu mohlo opět dostat velice blízko Mercedesu, jak se tomu stalo v Malajsii. Německý pilot očekává, že by Ferrari mohlo ukrojit něco z náskoku, kterému se nyní Mercedes těší.
"Domnívám se, že budou zase blíž, protože je vždycky lehčí stahovat něčí náskok než ho dokázat udržet. Dá se od nich očekávat mnohem větší konkurenceschopnost," uvedl druhý pilot průběžného pořadí šampionátu F1.
Nico se rovněž ohradil proti názoru, že dominance Mercedesu přináší formuli 1 nudu. Podle Rosberga je současná převaha jen odměnou za tvrdou práci, kterou tým odvádí: "Přijde mi to jako nedoceněný fakt. Každý musí chápat, jak úžasnou práci náš tým odvedl. Prosím, někdo se pokouší jít jinou cestou, ale jsem si jistý, že všichni soupeři nás respektují - i když to nahlas třeba neřeknou - a cení si i naší práce.
Podívejte se, kde jsme byli před třemi lety - to jsme se motali ke konci první desítky, sem tam nějaký úspěch - a rok nato už jsme vyhrávali závody a loni už jsme dominovali způsobem, jaký tenhle sport ještě neviděl," nechal se unést Rosberg a poněkud zapomněl na jiné případy, kdy konkurence válcovala své soupeře.
Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene se jen omezil na krátké konstatování, že Ferrari je připraveno opět poněkud zmenšit odstup, který jeho tým od německé stáje dělí.
Oscar Piastri strávil během sprintu ve Spa příliš mnoho času za Maxem Verstappenem a je odhodlaný podobnou situaci v nedělním závodě neopakovat. Do Grand Prix vstupuje s jasným cílem postavit se svému rivalovi čelem.
Martin Brundle vyzval Mercedes, aby pevně podpořil nováčka Andreu Kimiho Antonelliho, který čelí rostoucímu tlaku. Podle něj mladý jezdec potřebuje klidné zázemí, aby mohl naplno rozvinout svůj potenciál.
Max Verstappen si připsal další vítězství, když v belgickém sprintu překonal Oscara Piastriho a znovu ukázal svou mistrovskou formu. Rozhodující manévr předvedl hned po startu, poté už Red Bull udával tempo a Piastri se musel spokojit s druhým místem.
Lewis Hamilton se ve Spa roztočil v šikaně Bus Stop po zablokování zadních kol a kvalifikaci tak nedokončil podle představ. Do sobotního sprintu odstartuje až z 18. místa.
Oscar Piastri si ve Spa vyjel pole position pro sobotní sprint a znovu tak podtrhl formu, kterou McLaren předvádí v belgických Ardenách. Mladý Australan zvládl kvalifikaci nejlépe ze všech a do krátkého závodu odstartuje z čela startovního roštu.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na GP Belgie ve Spa, když překonal Maxe Verstappena i týmového parťáka Landa Norrise. McLaren tím hned v úvodu víkendu demonstroval svou formu.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.