Blížící se závod přináší vždy "hecování" ze strany soupeřů, silné řeči nebo naopak vyjádření obav z momentální formy soupeřů. Je už to takový kolorit, který je dobrý si přečíst i zpětně, když už je po všem.
Rosberg na reklamní akci sponzora Petronas připustil, že by se Ferrari v Maďarsku a vůbec druhé polovině šampionátu mohlo opět dostat velice blízko Mercedesu, jak se tomu stalo v Malajsii. Německý pilot očekává, že by Ferrari mohlo ukrojit něco z náskoku, kterému se nyní Mercedes těší.
"Domnívám se, že budou zase blíž, protože je vždycky lehčí stahovat něčí náskok než ho dokázat udržet. Dá se od nich očekávat mnohem větší konkurenceschopnost," uvedl druhý pilot průběžného pořadí šampionátu F1.
Nico se rovněž ohradil proti názoru, že dominance Mercedesu přináší formuli 1 nudu. Podle Rosberga je současná převaha jen odměnou za tvrdou práci, kterou tým odvádí: "Přijde mi to jako nedoceněný fakt. Každý musí chápat, jak úžasnou práci náš tým odvedl. Prosím, někdo se pokouší jít jinou cestou, ale jsem si jistý, že všichni soupeři nás respektují - i když to nahlas třeba neřeknou - a cení si i naší práce.
Podívejte se, kde jsme byli před třemi lety - to jsme se motali ke konci první desítky, sem tam nějaký úspěch - a rok nato už jsme vyhrávali závody a loni už jsme dominovali způsobem, jaký tenhle sport ještě neviděl," nechal se unést Rosberg a poněkud zapomněl na jiné případy, kdy konkurence válcovala své soupeře.
Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene se jen omezil na krátké konstatování, že Ferrari je připraveno opět poněkud zmenšit odstup, který jeho tým od německé stáje dělí.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.