Piloti F1 mají tendenci jezdit jako na trati a leckde jim omezená rychlost může činit potíže. Je známo, že mnoho z nich dokonce přišlo do sporu s ramenem zákona a Regazzoni to kdysi dokonce komentoval jako neúctu k závodnickému cechu.
Zajímavý je ale názor bývalého prezidenta Ferrari Lucy di Montezemolla: "Když jedu s nějakým pilotem F1, a měl jsem těch možností hodně, vždy řídí tak, aby měli vůz plně pod kontrolou a rychlost je podružnou záležitostí. Pokud se podíváte na tachometr, musíte dojít k názoru, že ručička ukazuje špatně. Ostatně si myslím, že závodní pilot jedoucí 150 km/h je pro své okolí mnohem menším nebezpečím než obyčejný řidič jedoucí šedesátkou."
Jean Alesi strávil v F1 třináct sezón a usedal do monopostů Tyrrell, Ferrari, Benetton, Sauber, Prost a Jordan. Dvakrát byl v celkové klasifikaci na čtvrtém místě, ale vyhrál jen jedinou Grand Prix (Kanada 1995). Že umí jezdit rychle i na veřejných komunikacích se ukázalo právě v Německu.
Deník Der Trierische Volksfreund uvedl, že na silnici k Nürburgringu byl zadržen ve voze mercedes bývalý pilot F1, jehož kariéra je omezena roky 1989-2001. Místo předepsané šedesátky upaloval rychlostí o 80 km/h rychleji. Původně nebyla totožnost hříšníka zveřejněna, ale nyní je jasné, že šlo o Jeana Alesiho.
Francouz totiž uvedl pro švýcarský Blick: "Potřeboval jsem se během několika hodin dostat z Avignonu na Nürburgring, protože tam můj syn Giuliano absolvoval testy pro příští sezónu formule Renault. Policisté, kteří mě zastavili, byli velice milí a popovídali jsme si o závodění," uvádí Alesi. Přiznal, že ani přátelský rozhovor ho neuchránil od pokuty ve výši 1000 eur. "A s největší pravděpodobností také přijdu na dva měsíce o řidičský průkaz v Německu," postěžoval si expilot F1.
Už v minulosti se odehrávaly podobné situace. V roce 1978 francouzská policie v Nevers naměřila dvojici Pironi - Laffite 124 km/h místo povinné šedesátky. Oba Francouzi tehdy přišli o "papíry", což pro ně znamenalo nemilou skutečnost, neboť řidičský průkaz byl nutným doplňkem závodní licence. Naštěstí pro ně se věc podařilo vyřešit podmínečným trestem. Stejně tak Philippe Alliot vytvořil na francouzských silnicích rekord na radarovém měření - jel o 98 km/h rychleji, než bylo pro daný úsek předepsáno.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.