Ohledně případného vývoje motorů nebo jeho pozastavení se neustále diskutuje. Stále více lidí je přesvědčeno, že hlavní rozdíl mezi jednotlivými týmy mají na svědomí právě pohonné jednotky.
Týmoví šéfové se shodli na tom, že formule 1 musí najít cestu k dorovnání úrovně motorů, což by mělo zajistit i větší atraktivitu pro diváky. Současná dominance Mercedesu vedla k myšlence provést radikální změny týkající se předpisů pro pohonné jednotky. Bernie Ecclestone dokonce přišel s návrhem na další zastavení vývoje pomocí výkonnostních limitů.
Pochopitelně tuto myšlenku okamžitě negovali u Mercedesu a Ferrari, kterým se podobná myšlenka vůbec nelíbí. Mercedes připustil, že by s ohledem na ostatný dodavatele mohla být pravidla poněkud uvolněna, aby u Renaultu a Hondy měli možnost stáhnout zřetelný odtup. "Pokud by to ostatní potřebovali nebo jestli věří, že jim to pomůže k dohnání ztráty, budeme o tom rozhodně uvažovat," uvedl při Grand Prix Velké Británie Toto Wolff.
Eric Boullier souhlasí s Wolffem, že zastavení vývoje motorové jednotky u Mercedesu by nebylo dobré, zároveň však připouští, že ostatním výrobcům by mělo být nějakým způsobem pomoženo. "Toto má pravdu, nemůžeme zničit podstatu F1, ale také potřebujeme více vyrovnaných závodů, které přivedou lidi do ochozů a před obrazovky. Stačilo by možná jen částečně pozměnit pravidla, aby umožnila všem být vyrovnanější. Zlepšit se pak můžete vy nebo my, ale pořád budete mít šanci."
Christian Horner na otázku, co si myslí o výkonnostím limitu připustil, že nemá jednoznačný názor: "Je to různorodé. V některých ohledech se to jeví jako rozumná věc - jindy to zase vypadá jako potlačení prvků soutěživosti. Každopádně souhlasím s funkcí žetonů, protože týmy pak mají šanci zachovat jistý vývoj. Sám jsem přesvědčen, že vytvoření vývojového limitu by bylo dost obtížné, ale je to vcelku zajímavý koncept, kterým bychom se měli určitě zabývat."
Lewis Hamilton se po těžkém adaptačním období ve Ferrari postupně zlepšuje a zkracuje rozdíl vůči Charlesi Leclercovi. Jeho cílem ale není jen porazit týmového kolegu, ale vyhrávat závody. Tifosi ho nadále podporují.
Adrian Newey přirovnal pravidla pro sezonu 2026 k technické revoluci z roku 2022. Podle něj nabízejí víc prostoru pro inovace, než se původně zdálo.
Charles Leclerc je spokojený se směrem nastavení SF-25, který odpovídá jeho stylu, ale stále hledá úpravy pro lepší zvládnutí chování letošního monopostu.
Šéf Williamsu James Vowles vyjádřil otevřenou podporu možné kandidatuře Carlose Sainze staršího na post prezidenta FIA.
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.