Periodikum Forbes zveřejnilo žebříček TOP 50 "nejcennějších" sportovních týmů, jemuž dominuje jedna z legend španělské fotbalové ligy, "Bílý balet" či "madridské Pusinky". První tým Formule 1 nalezneme až za třetí desítkou.
Real Madrid, desetinásobný vítěz evropské Ligy mistrů (započítány jsou i triumfy v dřívějším Poháru mistrů evropských zemí) sice musel ze své hodnoty ubrat přibližně pět procent v důsledku poklesu eura vůči americkému dolaru, ale s celkovými příjmy 746 milionů $ si nadále drží první příčku. Jeho momentální "hodnota" činí 3,26 miliardy dolarů.
Druhé místo zaujal tým americké NFL Dallas Cowboys, který vystřídal basebalisty z New York Yankees; "Kovbojové" z města seriálové rodiny Ewingových si oproti loňskému žebříčku polepšili o dvě pozice. V první pětce, která jako jediná přesáhla hranici 3 miliard dolarů, ještě působí další dva evropské fotbalové týmy (FC Barcelona a Manchester United).
V TOP 50 najdeme 20 týmů z americké NFL, dvanáct celků z Major League Baseball (MLB), dalších deset z National Basketball Association (NBA) a sedm fotbalových klubů. Formule 1 má svého prvního (a jediného) zástupce na 32. místě - Ferrari byla vyčíslena suma "pouhých" 1,35 miliard dolarů. Jediné, co může Italy těšit, že jsou pořád před kanadsko-americkou NHL, nejlepší hokejový tým Toronto Maple Leafs je ještě pět příček za nimi se ztrátou 50 milionů. Troufáme si ale podotknout, že tohle maranellské až tak nezajímá.
Forbes uvedl, že největší podíl na vzrůstající hodnotě týmů mají celky z NBA a MLB. Žebříček je sestavován od roku 1998.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.