V poslední době čelí Ron Dennis nevybíravé kritice ohledně výkonů McLarenu, ale sám nevidí žádný důvod k panice, odmítá spekulace o vnitřním napětí v týmu a je přesvědčen, že ještě do konce sezóny budou jeho piloti stát na stupních vítězů.
Osmašedesátiletý šéf McLarenu tvrdí, že rozhodně očekává lepší výsledky než ty, kterých tým dosáhl v první polovině šampionátu. "Máme všechny důvody předpokládat, že budeme v lepší situaci než je ta, v níž se právě nacházíme," svěřil se časopisu Autosprint Dennis. Trvá na tom, že přechod z pohonné jednotky Mercedes na Hondu bylo s ohledem na budoucnost nejlepší řešení.
"Naším cílem je vyhrát mistrovství světa. Toho nelze nikdy dosáhnout, pokud bychom pokračovali s motorem od jednoho z našich soupeřů. Momentálně ještě nejsme na té úrovni, kde bychom chtěli být, ale brzy se na ni dostaneme." Dennis dodává, že dokud nebudou mít týmy vlastní motory nebo sólové dodavatele argegátů, mohou na titul zapomenout.
S připomenutím velké převahy McLarenu na sklonku 80. let japonští dodavatelé motorů považují opětovný vstup do F1 za neúspěch. Dennis se však domnívá, že rok 2015 nelze brát ve vývoji Hondy za jednoznačně směrodatný. "Podívejte se na Mercedes, i on potřeboval dost času na to, aby jeho tým byl plně konkurenceschopný. Ani na začátku naší spolupráce s nimi to nebylo jednoduché. Teď čelíme podobné výzvě."
Dennis je přesvědčen, že McLaren touto etapou musí projít, protože stát se zákazníkem Mercedesu nebo Ferrari by nevedlo k úspěchu. "Stačí se podívat na závod v Silverstone - tovární tým Mercedes byl téměř o vteřinu rychlejší než Williams. Zákaznický motor vám nikdy takovou mezeru nedovolí smazat.
Současné pohonné jednotky jsou tak komplikované, že musí dokonale souznít s podvozkem. To vyžaduje mezi dodavatelem a technickým partnerem práci na plný úvazek. Proto jsme zvolili k naší cestě na vrchol Hondu. Sice to bude nějaký čas trvat, ale pro McLaren je to nejlepší cesta, jak se znovu dostat na vrchol. Jen to trvá poněkud déle, než bychom si přáli," uzavřel Dennis.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.