Změny Formule 1 jsou přetřásány ze všech stran a hledá se jakákoli cesta k zatraktivnění závodů. Podle názorů odborníků se musí o větší přitažlivost postarat nejen pořadatelé, ale i jednotlivé týmy.
Zástupce týmového šéfa Lotus Federico Gastaldi se domnívá, že jedním z hlavních úkolů je zintenzivnit spolupráci mezi jednotlivými týmy a pořadateli závodů. To by mělo vést k zajímavějšímu průběhu závodního týdne. V posledních dnech se ke kritice F1 přidalo několik pilotů a zástupců týmů. Miliardář a majitel Red Bullu Dietrich Mateschitz dokonce sdělil, že nespokojenost se stavem ve formuli 1 by mohla vést ke stažení jeho obou týmů ze scény.
Gastaldi je přesvědčen, že týmy by si měly uvědomit nejen svou povinnost být lidem přístupnější, ale také se zapojit do procesu "vzdělávání" fanoušků. To by mělo zvýšit jejich zájem a zastavit pokles sledovanosti jednotlivých závodů. "Musíme být otevřenější a pomáhat pořadatelům navýšit prodej vstupenek. Protože pokud budou mít potíže, může se stát, že jejich trati zmizí z kalendáře - a to pro budoucnost F1 není vůbec dobré."
Ke Gastaldimu se přidává i Lewis Hamilton, který by do takového procesu rád zapojil i sponzory. Pro ně znamená větší zájem veřejnosti lepší návratnost investic. Gastaldi piloty chápe: "Fanouškům je třeba věnovat více času, i když piloti mají stresující práci. Snad najdeme způsob, jak je příznivcům přiblížít. Pocházím z Argentiny, kde je F1 stejně populární jako fotbal v Brazílii. Je na nás, abychom současnou generaci přesvědčili, že formule 1 je pořád nejlepší show na světě."
Felipe Massa se domnívá, že by se zainteresovaní lidé měli přiučit od jiných sportů: "Sledoval jsem například finále NBA na Instagramu. Podle mého názoru je to dobrá podpora. Měli bychom ho mít i my. Musíme si všímat a pochopit, jak se pořádají jiné šampionáty a pokusit se je napodobit, pokud jsou pro fanoušky přitažlivé."
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.