Když Niki Lauda před necelým týdnem prohlásil uštěpačnou poznámku na adresu týmu Ferrari, okamžitě se vzedmula vlna komentářů, hodnotících nejen Laudův výrok jako takový, ale i oprávněnost kritiky vůči nejstarší stáji v historii šampionátu F1.
Lauda využil při své poznámce výraz spaghetti, na nějž jsou Italové velice hákliví. Stačí zabrousit do jiné oblasti sportu: pro bývalé Československo nesmírně důležitý kvalifikační zápas na ME 1976 proti Anglii v Bratislavě. Italský sudí Michelotti tehdy podle náhradního brankáře Alexandra Vencela důrazně nepotrestal faul na Kolomana Gögha. Rozlícený Vencel vpletl do ostrého výroku směrem k rozhodčímu slovo "špagety" - a byl vyloučen, třebaže pouze seděl na lavičce. Lauda se do svého bývalého působiště pustil v podobném duchu (více zde), ale žádnou červenou kartu dostat nemohl.
Lauda nyní popřel, že by necítil dostatek respektu k Ferrari, domnívá se však že následná omluva šéfa stáje Mercedes Toto Wolffa byla zbytečná. "Italové vědí, že Ferrari bude v mém srdci vždy číslo 1," prohlásil Lauda pro švýcarský list Blick. "Nejde zapomenout na 15 vítězství, dva z mých tří titulů, a také velkou osobní tragédii. Víc emocí už neexistuje. Můj respekt k této značce bude vždy maximální."
Lauda rovněž vysvětlil svůj spaghetti termín: "Na Silverstone jsme prožili jeden z nejlepších závodů v historii a přesto se pořád mluví o nudě. To není správné. Ve formuli 1 bude každý rád, když se Ferrari podaří zacelit mezeru, která za námi stále zeje."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.