Fernando Alonso neprožívá zrovna sezónu, která by ho mohla těšit. Změna týmu se doposud nejeví jako výhra a po devíti závodech se na jeho kontě trčí jediný bod. Proto Španěl aspoň sní o nové podobě F1, v níž by ho mohly čekat úspěchy, na které je zvyklý.
Pravidla, která omezují aerodynamické změny a vývoj motorů jsou příčinou, proč je formule 1 "předvídatelná" a "nudná". Takový je názor dvojnásobného mistra světa a současného pilota stáje McLaren. Rodák z Ovidea už dříve přirovnal piloty F1 k jejich kolegům v kokpitu letadla, kteří se občas pohybují se zapnutým autopilotem.
Na otázku, jaké změny by si přál, Španěl znovu zopakoval, že se zasazuje o rychlejší vozy; dále uvedl, že předpisy omezující vývoj a testování (ať přímo na trati nebo v aerodymanickém tunelu) zabraňují dosažení větší konkurenceschopnosti mezi jednotlivými vozy. "Přimlouvám se za rychlejší auta, protože teď se spíš blížíme k časům, které patří GP2. Chtělo by to víc testování, volnější pravidla co se týče vývoje vozů; jsou tak sešněrovaná, že neexistuje ani minimální volnost. Jak se vůz nastaví v zimním testu, tak se bude chovat prakticky po celou sezónu. To je pak právě důvod, že závody mají pořád stejné výsledky a lidi to přestává bavit," tvrdí Alonso.
Už dnes, tedy v pátek, diskutovala Světová rada motoristického sportu v Mexico City ohledně předložených návrhů a předpokládá se, že většinu z nich bude ratifikovat. Očekává se se, že projde výrazné omezení pomůcek pro piloty během startovní procedury a jejich řízení z boxové zídky, přepracování postihů za použití určitého počtu pohonných jednotek a nová pravidla pro debutující dodavatele motorů. O všech těchto změnách F1NEWS.cz pravidelně informovalo.
Další podrobné projednání plánů dotýkajících se restrukturalizace formule 1 před sezónou 2017 se však neočekává, protože FIA a FOM hodlají tyto návrhy podrobit hlubší analýze. Jde především o navýšení rychlosti monopostů a radikální reoganizace celého formátu závodního víkendu.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.