Jeho tým patřil dlouho ke koloritu F1, a i když nedosáhl velkých úspěchů, řadil se k nejoblíbenějším díky přátelské atmosféře a takřka rodinnému prostředí. Jeho zakladatel Giancarlo Minardi se nyní vyjádřil k poměru sil mezi Ferrari a Mercedesem.
Minardi vstoupil do formule 1 v roce 1985 a i když postupem času z vedení týmu odešel, stále s ním byl v kontaktu. Zájemci o historii týmu se o něm mohou více dozvědět v samostatném profilu. Názory osmašedesátiletého rodáka z Faenzy jsou brány jako seriózní s ohledem na jeho zkušenosti v působení ve formuli 1.
Kdyby měl Giancarlo zhodnotit šance Ferrari na desetistupňovém žebříčku, dal by italským kolegům maximálně šestku. "A to navzdory tomu, že Maurizio Arrivabene a Sebastian Vettel do týmu přinesli nový, svěží projev. Začátek sezóny mnohé optimisticky naladil, ale byl zavádějící. Ve skutečnosti se odstup od Mercedesu nijak nezmenšil."
Minardi sice vidí pozitiva, ale nechce je nijak zveličovat: "Arrivabenemu samozřejmě gratuluji, že Ferrari je častěji na stupních vítězů, ale to samo o sobě nestačí. Jejich hlavním problémem je výkon. A pokud se svému soupeři v tomto bodě nepřiblíží, nemají šanci. Nesmíme zapomenout, že v únoru 2016 opět dojde ke zmrazení vývoje motoru," dodává Minardi.
Je faktem, že v loňské sezóně se objevil Fernando Alonso na stupních vítězů pouze dvakrát a Ferrari žádný závod nevyhrálo. Letos už má jedno vítězství a šest dalších pódiových umístění, ale ani tuto skutečnost Minardi nevidí jako zásadní: "Pokud chcete slyšet pravdu, tak Ferrari jen těží z problémů Red Bullu a McLarenu," uzavírá své poznatky Minardi s připomínkou, že víc než Mercedes se v tuto chvíli stává pro Ferrari aktuálním problémem Williams.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.