Aféra známá jako "crashgate" v Singapuru 2008 znamenala pro syna trojnásobného mistra světa Nelsona Piqueta de facto konec jeho kariéry v F1, i když ne okamžitý. Současný mistr formule-e ale zvažoval, zda do nejvyšší kategorie ještě jednou nezamíří.
Nelson "Nelsinho" Piquet jr. ve 14. kole Grand Prix Singapuru 2008 zabořil svůj renault do bariéry, čímž vydláždil cestu k vítězství svému týmovému kolegovi Alonsovi. Později se kolem tohoto incidentu rozpoutal obrovský skandál, obviňující Piqueta jr., Flavia Briatoreho a hlavního inženýra Pata Symondse z plánované havárie. Výsledky jsou známé - zatímco Briatore a Symonds byli odsouzeni a poté omilostněni, Piquet jr. už se do F1 nevrátil a musel nadále žít s nálepkou podvoníka.
Nelsinho se nyní opakovaně k celému případu vyjádřil pro Universo's Grande Premio. "Proč byly osudy nás tří tak rozdílné? Protože jsem v F1 nezůstal. Hned po tom incidentu jsem šel závodit do USA. Dokonce když o mě rok poté projevilo zájem Toro Rosso, raději jsem nabídku odmítl."
Devětadvacetiletý Brazilec si stále myslí, že je obětí celé aféry. "V Singapuru jsem udělal něco, co po mě bylo žádáno, novináři to pak obrátili v něco obřího. Měl jsem úspěchy, ale tohle je zastínilo. Pořád se o tom mluví, hlavně lidé malé mysli, ale já se k tomu nevracím, mám teď úspěch ve formuli-e. Jsou tu vyrovnané vozy, stejné podmínky pro všechny."
Piquet jr. právě Formuli E a F1 srovnává: "Když jsem přišel do Formule E, neměl jsem žádné potíže. Ve Formuli 1 to bylo něco jiného, tam mě srovnávali s Alonsem a on byl prostě lepší. Navíc jsem byl pod tlakem."
Peníze jsou podle nynějšího šampiona Formule E to hlavní, proč nejde realizovat "přestupy" mezi jednotlivými sériemi a také důvodem, proč on se do F1 téměř najisto už nikdy nevrátí. "Kdybych měl pět až deset milionů dolarů, měl bych všechny dveře dokořán. Dnes už není až tak důležité, kdo jste a co umíte, abyste mohl vstoupit do F1, musíte mít v ruce podobný šek," tvrdí Piquet jr.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.