V sedmé největší a druhé nejlidnatější zemi světa se jely zatím tři závody F1. Pořadatelé však neustávají ve snaze opět do této lokality Grand Prix vrátit, ale jejich úsilí nebude nijak jednoduché.
Grand Prix Indie zratila pořadatelství kvůli přístupu indických úřadů a specifické daňové politice. Záležitost je nyní předmětem soudního řízení, do té doby nelze o návratu do kalendáře F1 uvažovat.
Někdejší prezident FMSCI Vicky Chandhok absolvoval setkání s Bernie Ecclestonem a Donaldem Mackenziem v rámci Grand Prix Velké Británie a probírali možnost návratu formule 1 do Indie. Chandhok uvedl, že Ecclestone se do Indie vrátí "rád", pokud Bombajský nejvyšší soud vyřeší úspěšně daňovou otázku. "Bylo to příjemné setkání, vyslovil přání zase v Indii předvést F1," citoval Chandhoka indický list Press Trust of India. "Doufám, že interní daňové otázky pro nás a promotérskou Jaypee Group dopadnou dobře, pokud přičtu pozitivní přístup centrální vlády, mohli bychom pro naší myšlenku získat podporu různých ministerstev."
Jednání se účastnil i bývalý pilot F1 a Vickyho syn Karun Chandhok: "Musíme také zjistit, zda má Indie ještě chuť na formuli 1, nebo zda se smíří s jejím odchodem do jiných oblastí. Dobrou zprávou je, že Bernie Ecclestone a CVC Group mají stále zájem na indické Grand Prix, jen čekají na vyřešení daňových otázek."
AAR (Authority of Advanced Ruling) před prvním závodem v Indii zjišťovala, zda se její příjmy budou zdaňovat v Indii; po vyjasnění celé záležitosti v roce 2013 se zde už Grand Prix nekonala. Další jednání o případném návratu Indie do F1 proběhne v září, původně se počítalo, že závod na Buddh International Circuit bude chybět jen v letošním roce, ale už se předpokládá, že reálný návrat, po vyřešení daňových otázek je pravděpodobnější až v roce 2017.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.