Jednou z možných variant oživení závodů byl návrh, aby si piloti mohli vybírat pneumatiky z celé škály nabídky dodavatele pneumatik, nikoli pouze ze dvou vybraných typů směsí určených pro ten který závod.
Nyní Pirelli vyloučil možnost svobodné volby ze směsí, které budou nabídnuty pro rok 2016. Původní návrh předložila stáj Force India a Strategická skupina F1 jej přijala jako jedno z hlavních opatření ke zlepšení úrovně závodů formule 1.
Předpokládalo se, že návrh získá podporu jak jednotlivých týmů, tak FOM i FIA. Nyní se však zdá situace složitější. Objevily se zprávy, že by výrobce pneumatik Pirelli mohl svou nabídku směsí pro rok 2016 rozšířit od čtyř až po šest. Italské periodikum Omnicorse uvedlo, že za těchto okolností Pirelli nesouhlasí, aby si stáje volily typ pneumatiky podle vlastního výběru.
"V žádném případě," vyjádřil se pro italský Omnicorse jeden z činitelů Pirelli. "Kvůli atraktivitě nemůžeme riskovat ztrátu bezpečnosti. Máme na stole několik nápadů, ale jsme přesvědčeni, že pro týmy bude nejlepší, aby nadále vybírazy z omezené škály kterou pro daný okruh považujeme za nejvhodnější."
Dodal také konkrétní příklad: "Aby to bylo jasné - na Silverstone, Spa nebo v Suzuce nikdy neuvidíte superměkké pneumatiky."
Omnicorse se domnívá, že Pirelli vypracuje následující scénář - pro každou trať zvolí tři "přijatelné" směsi, po následné konzultaci s týmy pak vybere dva preferované typy pro závod.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.