Williams se neustále vrací k nevydařené Grand Prix Velké Británie - místo 43 bodů se musel spokojit s podstatně menším ziskem. Felipe Massa lituje, že tým nijak výrazně nesnížil ztrátu na Ferrari v Poháru konstruktérů.
Co do společného bodového zisku Massa a Bottas dvojici Vettel-Räikkönen nechali za sebou, ale o pouhé tři body. V tom vidí Brazilec velký neúspěch, protože dle jeho názoru byla šance porazit Ferrari na Silverstone opravdu veliká.
"Závod na Silverstone byl určitě zajímavý, ale my jsme měli Ferrari zdolat mnohem výrazněji. Polepšili jsme si oproti nim jen o tři body, mělo to být mnohem víc, vždyť jsme měli rychlejší auto nejen v kvalifikaci, ale i v závodě, to se v téhle sezóně stalo vůbec poprvé, aby obě Ferrari stála na startu za námi. Aspoň máme důkaz, že můžeme být před nimi," zpovídá se Massa.
Brazilec se ještě vrací k prvním kolům a otázce týmové režie: "Výsledek je vždy nejdůležitější věc, proto jsme měli tak trochu strach, abychom neudělali rozhodnutí, které by nás připravilo o dobré umístění. Valtteri byl za mnou rychlý, ale nedovedl se dostat dopředu, ostatně nezvládly to ani Mercedesy. Zaměřili jsme se na to, abychom neztratili naše pozice," vysvětluje Massa.
Je přesvědčen, že díky balíčku změn použitého od Grand Prix Rakouska může Williams nadále být před Ferrari, ale už je opatrnější ohledně náskoku 60 bodů, který po poslední Grand Prix italská stáj má. "V posledním závodě jsme se zlepšili. Ujasnili jsme si některé nedostatky a podařilo se nám je odstanit. V Silverstone všechno fungovalo, auto bylo lepší a rychlejší."
Massa tak lituje začátku sezóny, ve kterém si Ferrari vybudovalo zmíněný bodový odstup: "Je nesporné, že jsme od prvního závodu prošli velkými změnami. Bohužel se nám začátek sezóny nepovedl, proto tolik ztrácíme."
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.