Williams se neustále vrací k nevydařené Grand Prix Velké Británie - místo 43 bodů se musel spokojit s podstatně menším ziskem. Felipe Massa lituje, že tým nijak výrazně nesnížil ztrátu na Ferrari v Poháru konstruktérů.
Co do společného bodového zisku Massa a Bottas dvojici Vettel-Räikkönen nechali za sebou, ale o pouhé tři body. V tom vidí Brazilec velký neúspěch, protože dle jeho názoru byla šance porazit Ferrari na Silverstone opravdu veliká.
"Závod na Silverstone byl určitě zajímavý, ale my jsme měli Ferrari zdolat mnohem výrazněji. Polepšili jsme si oproti nim jen o tři body, mělo to být mnohem víc, vždyť jsme měli rychlejší auto nejen v kvalifikaci, ale i v závodě, to se v téhle sezóně stalo vůbec poprvé, aby obě Ferrari stála na startu za námi. Aspoň máme důkaz, že můžeme být před nimi," zpovídá se Massa.
Brazilec se ještě vrací k prvním kolům a otázce týmové režie: "Výsledek je vždy nejdůležitější věc, proto jsme měli tak trochu strach, abychom neudělali rozhodnutí, které by nás připravilo o dobré umístění. Valtteri byl za mnou rychlý, ale nedovedl se dostat dopředu, ostatně nezvládly to ani Mercedesy. Zaměřili jsme se na to, abychom neztratili naše pozice," vysvětluje Massa.
Je přesvědčen, že díky balíčku změn použitého od Grand Prix Rakouska může Williams nadále být před Ferrari, ale už je opatrnější ohledně náskoku 60 bodů, který po poslední Grand Prix italská stáj má. "V posledním závodě jsme se zlepšili. Ujasnili jsme si některé nedostatky a podařilo se nám je odstanit. V Silverstone všechno fungovalo, auto bylo lepší a rychlejší."
Massa tak lituje začátku sezóny, ve kterém si Ferrari vybudovalo zmíněný bodový odstup: "Je nesporné, že jsme od prvního závodu prošli velkými změnami. Bohužel se nám začátek sezóny nepovedl, proto tolik ztrácíme."
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.