Jak se zdá, nakonec se bude na druhé místo u Ferrari stát fronta jako v době slávy promítacích sálů, před nimiž u pokladen čekaly zástupy filmových fanoušků. Spíš jde ale o snahu rozpoutat další kolo mediální kampaně, proto se objevilo spojení Verstappen-Ferrari.
Zprávy říkají, že přes některé excesy, kterých se dopustil sedmnáctiletý syn bývalého pilota F1 Jose Verstappena Max, je o talentovaného mladíka velký zájem. S tím se pojí i dohady, zda ho tým Toro Rosso vůbec pro příští sezónu udrží. V této souvislosti padlo i jméno týmu Ferrari, přestože právě tady se případní adepti na místo vedle Vettela množí jako houby po dešti.
Přítrž dalším spekulacím, že by Max mohl odejít a že by se připojil k adeptům na post u stáje Ferrari, se rozhodl učinit dr. Helmut Marko. Pro holandský deník Telegraaf jasně naznačil, že Verstappen místo na základě víceletého kontraktu měnit nebude. "O jeho odchodu vůbec nemá smysl mluvit. Plánujeme, že i příští sezónu bude Max pracovat pro Toro Rosso," zdůraznil manažer Red Bullu a dodal, že ačkoliv jsou výkony holandského teenagera pozoruhodné, pořád musí ještě získávat zkušenosti a zlepšovat se ve všech směrech.
Dr. Marko také zhodnotil Maxův výkon na Silverstone: "Odvedl výbornou práci v pátek a v sobotu dopoledne, pak měl technické problémy, ale byla to i otázka zkušeností, které mu v tomto případě chyběly. Musí si uvědomit, že třetí pozice v pátečním dopoledním tréninku není vlastně důležitá. V Toro Rosso se musí zaměřit, aby ze sebe dokázal vydat to nejlepší ne jenom v jedné části závodního víkendu, ale v celém."
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.