Jak se zdá, nakonec se bude na druhé místo u Ferrari stát fronta jako v době slávy promítacích sálů, před nimiž u pokladen čekaly zástupy filmových fanoušků. Spíš jde ale o snahu rozpoutat další kolo mediální kampaně, proto se objevilo spojení Verstappen-Ferrari.
Zprávy říkají, že přes některé excesy, kterých se dopustil sedmnáctiletý syn bývalého pilota F1 Jose Verstappena Max, je o talentovaného mladíka velký zájem. S tím se pojí i dohady, zda ho tým Toro Rosso vůbec pro příští sezónu udrží. V této souvislosti padlo i jméno týmu Ferrari, přestože právě tady se případní adepti na místo vedle Vettela množí jako houby po dešti.
Přítrž dalším spekulacím, že by Max mohl odejít a že by se připojil k adeptům na post u stáje Ferrari, se rozhodl učinit dr. Helmut Marko. Pro holandský deník Telegraaf jasně naznačil, že Verstappen místo na základě víceletého kontraktu měnit nebude. "O jeho odchodu vůbec nemá smysl mluvit. Plánujeme, že i příští sezónu bude Max pracovat pro Toro Rosso," zdůraznil manažer Red Bullu a dodal, že ačkoliv jsou výkony holandského teenagera pozoruhodné, pořád musí ještě získávat zkušenosti a zlepšovat se ve všech směrech.
Dr. Marko také zhodnotil Maxův výkon na Silverstone: "Odvedl výbornou práci v pátek a v sobotu dopoledne, pak měl technické problémy, ale byla to i otázka zkušeností, které mu v tomto případě chyběly. Musí si uvědomit, že třetí pozice v pátečním dopoledním tréninku není vlastně důležitá. V Toro Rosso se musí zaměřit, aby ze sebe dokázal vydat to nejlepší ne jenom v jedné části závodního víkendu, ale v celém."
Spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu neutichají. Helmut Marko sice dříve nevyloučil, že by čtyřnásobný mistr světa mohl tým opustit, teď ale situaci vidí klidněji a věří, že jezdec zůstane až do roku 2026.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.
Flavio Briatore označil rezignaci Olivera Oakse za nečekanou a přiznal, že výměna Doohana za Colapinta byla nezbytná. Podle kritiků tím ale Alpine jen dál potvrzuje, že sportovní vize ustupují zákulisnímu vlivu a tlaku sponzorů, přičemž Briatore zůstává skrytým šéfem.
Soupeři McLarenu vyjádřili obavy ohledně toho, jak stáj pracuje s teplotami zadních pneumatik, což vyvolalo podezření z možného technického triku. FIA ale nyní učinila přítrž všem spekulacím a situaci definitivně uzavřela.
Carlos Sainz starší zvažuje kandidaturu na prezidenta FIA poté, co jej k tomu vyzvaly vlivné osobnosti motorsportu nespokojené se současným vedením. Mohammed Ben Sulayem čelí rostoucí kritice kvůli sérii kontroverzí a odchodů klíčových funkcionářů.
Lewis Hamilton prožil ve Ferrari napjatý víkend. Po sporné týmové režii, váhavém rozhodování a frustraci v rádiové komunikaci se rozhodl osobně uklidnit šéfa Frederica Vasseura. „Nebudu se omlouvat za to, že jsem bojovník,“ vzkázal po závodě. Vasseur jeho emoce chápe.
Argentinský jezdec Franco Colapinto nastoupí do závodního vozu Alpine už při nadcházející Velké ceně Emilia Romagna. Tým se sídlem v Enstone ho povýšil z pozice rezervního jezdce, aby nahradil Jacka Doohana, který odstartoval sezónu.
James Oakes opouští pozici šéfa týmu Alpine F1 po pouhých šesti závodech sezony 2025. Jeho nečekaný odchod naznačuje, že tým se i nadále potýká s problémy, a to jak na trati, tak v zákulisí vedení.
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.
Před Velkou cenou Miami se jezdci představili v netradičním průvodu, kde místo běžných vozů usedli do plně pojízdných formulí postavených z LEGO kostek. Hravá kombinace motorsportu a ikonické stavebnice nadchla fanoušky i média a stylově odstartovala závodní víkend.
Tým Andrey Stelly vstupoval do nové sezóny s tlakem šampiona – a s otázkou, zda si postavení lídra udrží.