Ačkoliv Fernando Alonso přispěl skrovným dílkem do pořád chudé pokladničky týmu McLaren bodem v Grand Prix Velké Británie, náladu v týmu tento výsledek příliš nezlepšil. Závodní ředitel Eric Boullier volá po dalších korekturách vztahů s Hondou.
Japonská automobilka by podle závodního ředitele McLarenu měla oddělit svou tradiční "firemní kulturu" od práce na motoru pro tým. Přes umístění v bodované desítce tým nebyl výsledkem na Silverstone příliš nadšen. McLaren nabídl Hondě personální výpomoc v podobě motorářských expertů mimo personální obsazení firmy, což bylo "paušálně zamítnuto" (více zde). Boullier je nicméně přesvědčen, že potřebují od Hondy výkonnější motor, a ten mohou získat tehdy, až vedení automobilky přehodnotí své zvyklosti.
"Zapomeňme na prázdné tlachání. Tohle je formule 1, tohle je závodění," vyjádřil se Boullier k neochotě Hondy akceptovat odlišný přístup. "Jste-li jednou v F1, musíte jí vše podřídit - ať jste Afričané, Angličané nebo Japonci. Musíte pracovat způsobem, jaký si F1 žádá, držet se jejich standardů. Nic jiného prostě nefunguje."
Boullier rovněž přiznal, že systematicky zvyšují tlak na Hondu, ale zároveň odmítl, že by byli z nastálé situace bezradní. "Nemám pocit, že bychom byli frustrovaní, jak se o tom pořád píše. Jen si otevřeně říkáme, v jaké situaci se nacházíme. Klademe si stále víc konkrétních dotazů, protože víme, kde zatím ztrácíme nejvíc."
Boullier znovu opakuje, že McLaren je připraven poskytnout Hondě veškerou myslitelnou pomoc, ovšem záleží také na tom, zda ji japonský dodavatel motorů přijme. "Disponujeme obrovskými odbornými znalostmi, které s mimi můžeme sdílet. Zda tyto informace přijmou a použijí nebo odmítnou, to je teď v jejich kompetenci. Naší snahou je podpora, protože motory za ně dělat nebudeme, to je jejich záležitost. Jen jim chceme podat pomocnou ruku, vždyť jsme jeden tým."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.