Ačkoliv Fernando Alonso přispěl skrovným dílkem do pořád chudé pokladničky týmu McLaren bodem v Grand Prix Velké Británie, náladu v týmu tento výsledek příliš nezlepšil. Závodní ředitel Eric Boullier volá po dalších korekturách vztahů s Hondou.
Japonská automobilka by podle závodního ředitele McLarenu měla oddělit svou tradiční "firemní kulturu" od práce na motoru pro tým. Přes umístění v bodované desítce tým nebyl výsledkem na Silverstone příliš nadšen. McLaren nabídl Hondě personální výpomoc v podobě motorářských expertů mimo personální obsazení firmy, což bylo "paušálně zamítnuto" (více zde). Boullier je nicméně přesvědčen, že potřebují od Hondy výkonnější motor, a ten mohou získat tehdy, až vedení automobilky přehodnotí své zvyklosti.
"Zapomeňme na prázdné tlachání. Tohle je formule 1, tohle je závodění," vyjádřil se Boullier k neochotě Hondy akceptovat odlišný přístup. "Jste-li jednou v F1, musíte jí vše podřídit - ať jste Afričané, Angličané nebo Japonci. Musíte pracovat způsobem, jaký si F1 žádá, držet se jejich standardů. Nic jiného prostě nefunguje."
Boullier rovněž přiznal, že systematicky zvyšují tlak na Hondu, ale zároveň odmítl, že by byli z nastálé situace bezradní. "Nemám pocit, že bychom byli frustrovaní, jak se o tom pořád píše. Jen si otevřeně říkáme, v jaké situaci se nacházíme. Klademe si stále víc konkrétních dotazů, protože víme, kde zatím ztrácíme nejvíc."
Boullier znovu opakuje, že McLaren je připraven poskytnout Hondě veškerou myslitelnou pomoc, ovšem záleží také na tom, zda ji japonský dodavatel motorů přijme. "Disponujeme obrovskými odbornými znalostmi, které s mimi můžeme sdílet. Zda tyto informace přijmou a použijí nebo odmítnou, to je teď v jejich kompetenci. Naší snahou je podpora, protože motory za ně dělat nebudeme, to je jejich záležitost. Jen jim chceme podat pomocnou ruku, vždyť jsme jeden tým."
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.