Už je z toho takový hezký každodenní seriál na pokračování, blížící se nekonečným řadám z různých prostředí, ve kterých se pořád dokola řeší jedna a ta samá věc. Jenže v tomhle případě jde o sedačku v týmu F1, který zatím jako jediný absolvoval všechny sezóny.
Někteří novináři přinesli spekulativní zprávu o vyjádření vedení Ferrari, že finský pilot má na Silverstone a Hungaroringu poslední šanci přesvědčit o své výkonnosti, nebo jeho angažmá v italské stáji nebude pro rok 2016 obnoveno.
Räikkönen předvedl na britské trati solidní výkon, v tréninku porazil kolegu Vettela a o lepší výsledek ho připravilo nepříliš vhodné načasování přechodu na přechodné pneumatiky do deště. Maurizzio Arrivabene to vidí jako celkem zřejmý případ: "Obvykle v případě změny počasí pilot s týmem probírá možnosti. Kimiho případ je jasný, pilot musí mít nejlepší přehled, jak se na trati vůz chová. On se rozhodl měnit pneumatiky dříve, což byla špatná volba."
Nicméně šéf Ferrari nechce nadále spekulovat o Kimiho odchodu či setrvání. "Teď o jeho budoucnosti nebudu mluvit. Pořád je před námi deset závodů a až přijde ten správný čas učinit rozhodnutí, tak se tak stane. Kimi ví, co od něj čekáme," tvrdí Arrivabene.
"Tyhle dohady začaly už v Bahrajnu, takže je od té doby pod stálým tlakem. Představte si, že musíte jezdit v autě rychlostí kolem 300 km/h a místo toho, abyste se soustředili na jízdu, melou se vám v hlavě podobné zprávy. Dejte mu klid, ať může dělat pořádně svou práci. Pořád opakuju, že budoucnost má Kimi jen ve svých rukou. V pravý čas vše vyřešíme," znovu vysvětluje situaci Arrivabene.
Kimi naopak tvrdil, že není jediný, kdo bude o jeho setrvání u Ferrari rozhodovat. Nevzdává se naděje, že svou kariéru v F1 skončí právě v maranellském týmu: "Netuším, jak to bude se mnou a Ferrari nebo jaký bude můj další život. Je to podobné, jako když jsem před šesti lety odcházel. Mohu pokračovat, ale zůstat konečně doma. Když už jsem sjezdil prakticky celý svět, tak by ta druhá varianta také nebyla nepřijatelná," víří Iceman další spekulace.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.