Už je z toho takový hezký každodenní seriál na pokračování, blížící se nekonečným řadám z různých prostředí, ve kterých se pořád dokola řeší jedna a ta samá věc. Jenže v tomhle případě jde o sedačku v týmu F1, který zatím jako jediný absolvoval všechny sezóny.
Někteří novináři přinesli spekulativní zprávu o vyjádření vedení Ferrari, že finský pilot má na Silverstone a Hungaroringu poslední šanci přesvědčit o své výkonnosti, nebo jeho angažmá v italské stáji nebude pro rok 2016 obnoveno.
Räikkönen předvedl na britské trati solidní výkon, v tréninku porazil kolegu Vettela a o lepší výsledek ho připravilo nepříliš vhodné načasování přechodu na přechodné pneumatiky do deště. Maurizzio Arrivabene to vidí jako celkem zřejmý případ: "Obvykle v případě změny počasí pilot s týmem probírá možnosti. Kimiho případ je jasný, pilot musí mít nejlepší přehled, jak se na trati vůz chová. On se rozhodl měnit pneumatiky dříve, což byla špatná volba."
Nicméně šéf Ferrari nechce nadále spekulovat o Kimiho odchodu či setrvání. "Teď o jeho budoucnosti nebudu mluvit. Pořád je před námi deset závodů a až přijde ten správný čas učinit rozhodnutí, tak se tak stane. Kimi ví, co od něj čekáme," tvrdí Arrivabene.
"Tyhle dohady začaly už v Bahrajnu, takže je od té doby pod stálým tlakem. Představte si, že musíte jezdit v autě rychlostí kolem 300 km/h a místo toho, abyste se soustředili na jízdu, melou se vám v hlavě podobné zprávy. Dejte mu klid, ať může dělat pořádně svou práci. Pořád opakuju, že budoucnost má Kimi jen ve svých rukou. V pravý čas vše vyřešíme," znovu vysvětluje situaci Arrivabene.
Kimi naopak tvrdil, že není jediný, kdo bude o jeho setrvání u Ferrari rozhodovat. Nevzdává se naděje, že svou kariéru v F1 skončí právě v maranellském týmu: "Netuším, jak to bude se mnou a Ferrari nebo jaký bude můj další život. Je to podobné, jako když jsem před šesti lety odcházel. Mohu pokračovat, ale zůstat konečně doma. Když už jsem sjezdil prakticky celý svět, tak by ta druhá varianta také nebyla nepřijatelná," víří Iceman další spekulace.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.