Už je z toho takový hezký každodenní seriál na pokračování, blížící se nekonečným řadám z různých prostředí, ve kterých se pořád dokola řeší jedna a ta samá věc. Jenže v tomhle případě jde o sedačku v týmu F1, který zatím jako jediný absolvoval všechny sezóny.
Někteří novináři přinesli spekulativní zprávu o vyjádření vedení Ferrari, že finský pilot má na Silverstone a Hungaroringu poslední šanci přesvědčit o své výkonnosti, nebo jeho angažmá v italské stáji nebude pro rok 2016 obnoveno.
Räikkönen předvedl na britské trati solidní výkon, v tréninku porazil kolegu Vettela a o lepší výsledek ho připravilo nepříliš vhodné načasování přechodu na přechodné pneumatiky do deště. Maurizzio Arrivabene to vidí jako celkem zřejmý případ: "Obvykle v případě změny počasí pilot s týmem probírá možnosti. Kimiho případ je jasný, pilot musí mít nejlepší přehled, jak se na trati vůz chová. On se rozhodl měnit pneumatiky dříve, což byla špatná volba."
Nicméně šéf Ferrari nechce nadále spekulovat o Kimiho odchodu či setrvání. "Teď o jeho budoucnosti nebudu mluvit. Pořád je před námi deset závodů a až přijde ten správný čas učinit rozhodnutí, tak se tak stane. Kimi ví, co od něj čekáme," tvrdí Arrivabene.
"Tyhle dohady začaly už v Bahrajnu, takže je od té doby pod stálým tlakem. Představte si, že musíte jezdit v autě rychlostí kolem 300 km/h a místo toho, abyste se soustředili na jízdu, melou se vám v hlavě podobné zprávy. Dejte mu klid, ať může dělat pořádně svou práci. Pořád opakuju, že budoucnost má Kimi jen ve svých rukou. V pravý čas vše vyřešíme," znovu vysvětluje situaci Arrivabene.
Kimi naopak tvrdil, že není jediný, kdo bude o jeho setrvání u Ferrari rozhodovat. Nevzdává se naděje, že svou kariéru v F1 skončí právě v maranellském týmu: "Netuším, jak to bude se mnou a Ferrari nebo jaký bude můj další život. Je to podobné, jako když jsem před šesti lety odcházel. Mohu pokračovat, ale zůstat konečně doma. Když už jsem sjezdil prakticky celý svět, tak by ta druhá varianta také nebyla nepřijatelná," víří Iceman další spekulace.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.