Od dvoudenního testovacího pobytu na Red Bull Ringu už utekl víc než týden, ale není od věci se k této akci ještě na skok vrátit. V Rakousku totiž měl být přítomen Lewis Hamilton, ale na jeho místě se objevil Nico Rosberg.
Podle rozpisu, který týmům rovněž ukládá, že ve čtyřech testovacích dnech musí dostat příležitost i třetí piloti stájí, měl po společné akci v Barceloně (květen 2015) být v testovacím rozpisu na řadě Hamilton. Nakonec se však na rakouském okruhu objevil Nico Rosberg.
Vyskytly se názory, že za neúčastí Hamiltona byla jeho rozladěnost poté, co jej týmový kolega v rakouské Grand Prix porazil; dvojnásobný mistr světa, byl také za absenci na testech kritizován. Dle jeho vyjádření však pravým důvodem byla blíže nespecifikovaná zdravotní kontrola.
"Testování je vždy zábava, kterou si užívám, ale nevynechal jsem středu na Red Bull Ringu proto, že jsem v neděli nevyhrál. Měl jsem nějakou jinou důležitou práci, lékařskou prohlídku a s tím související povinnosti, jež jsem považoval za důležité, abych byl na další podniky sezóny stoprocentně fit," vysvětluje Hamilton.
Zároveň však obhájce titulu přiznal, že po Rosbergově posledním vítězství cítí potřebu zase vyhrát. "Každý víkend o výhru zase a zase usilujete. Se svým výkonem v závodním víkendu jsem byl spokojený, a pokud jsem se cítil nešťastný, tak jenom v jednom určitém okamžiku. V posledních několika závodech to byl čas vzestupů a pádů, od prvního k zatím poslednímu to je velký rozdíl.
Za dobrý signál považuji, že všechny nepovedené věci pečlivě analyzujeme, abychom je mohli napravit nebo jim předejít, už se nesmí opakovat. V posledním testu Nico zkoušel simulovat mé startovní problémy a skutečně jsme přišli na důvod, který nejspíš ovlivnil celý závodní víkend. Už jsme to dali do pořádku, takže by další problémy neměly nastat," uzavírá Hamilton.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.