V médiích se objevily kratší či delší komentáře kolem přestupového šílenství k Ferrari, učinili je už Valtteri Bottas, Kimi Räikkönen a Daniel Ricciardo. Aby byla sbírka kompletní, přečtěme si, co říká poslední adept.
Není to až tak neobvyký výrok, sedmadvacetiletý pilot Force India se drží osvědčené šablony: "Teď se tou situací nehodlám rozptylovat, ale samozřejmě nebudu úplně přehlížet, jak by se pro mě mohla situace pro rok 2016 vyvinout."
Na otázku, zda chce zůstat ve stávajícím týmu nebo změnit působiště Němec odpovídá: "To by záleželo na nabídce... Musíte pochopitelně zvážit možnosti, jaké přestupový trh nabízí, co je nebo by mohlo být dostupné. Kdybych to neudělal, byl bych za hlupáka." Nechce komentovat situaci kolem možného přestupu k Ferrari, možnou výměnu Bottase a Räikkönena, navíc případný přestup do italské stáje není jen v jeho rukou.
"Cítím se dobře, pro mě je v tuto chvíli nejdůležitější odvádět každý závodní víkend stoprocentní výkon. To považuji za nejlepší odpověď na všechny možné i nemožné spekulace. O případném přestupu nerozhoduji jenom já, je tam plno dalších faktorů a navíc, ještě je brzy říkat cokoli konkrétního. Teď chci uspět v Silverstone, víc řešit nemíním."
Hülkenberg také nechce zájem Ferrari nijak zvlášť přeceňovat: "Zajedete dva dobré závody, tak to plno lidí vidí v širších souvislostech. Mně se to netýká o moc víc než předtím. Teď máme připraven velký balíček změn, tak ostatní věci musí jít stranou; kdybych se na to nesoustředil, může na to doplatit celý tým."
Neznamená to, že by si rodák z Emmerichu neuvědomoval, že se mu naskýtá jedinečná příležitost v kariéře, zvláště po jeho úspěchu v Le Mans. "Byly to tři velice pozitivní týdny v mém životě. Po Rakousku jsem měl čas na to, abych všechny dobré výsledky strávil a užil si také trochu domácího života. Nepochybně to bude mít vliv na mé další výkony, hodlám si takové rozpoložení dlouho udržet."
Hülkenberg však rovněž velice dobře ví, že je v hledáčku nově se formujícího týmu Haas, který je s Ferrari velice úzce spjat po technologické stránce.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.