V médiích se objevily kratší či delší komentáře kolem přestupového šílenství k Ferrari, učinili je už Valtteri Bottas, Kimi Räikkönen a Daniel Ricciardo. Aby byla sbírka kompletní, přečtěme si, co říká poslední adept.
Není to až tak neobvyký výrok, sedmadvacetiletý pilot Force India se drží osvědčené šablony: "Teď se tou situací nehodlám rozptylovat, ale samozřejmě nebudu úplně přehlížet, jak by se pro mě mohla situace pro rok 2016 vyvinout."
Na otázku, zda chce zůstat ve stávajícím týmu nebo změnit působiště Němec odpovídá: "To by záleželo na nabídce... Musíte pochopitelně zvážit možnosti, jaké přestupový trh nabízí, co je nebo by mohlo být dostupné. Kdybych to neudělal, byl bych za hlupáka." Nechce komentovat situaci kolem možného přestupu k Ferrari, možnou výměnu Bottase a Räikkönena, navíc případný přestup do italské stáje není jen v jeho rukou.
"Cítím se dobře, pro mě je v tuto chvíli nejdůležitější odvádět každý závodní víkend stoprocentní výkon. To považuji za nejlepší odpověď na všechny možné i nemožné spekulace. O případném přestupu nerozhoduji jenom já, je tam plno dalších faktorů a navíc, ještě je brzy říkat cokoli konkrétního. Teď chci uspět v Silverstone, víc řešit nemíním."
Hülkenberg také nechce zájem Ferrari nijak zvlášť přeceňovat: "Zajedete dva dobré závody, tak to plno lidí vidí v širších souvislostech. Mně se to netýká o moc víc než předtím. Teď máme připraven velký balíček změn, tak ostatní věci musí jít stranou; kdybych se na to nesoustředil, může na to doplatit celý tým."
Neznamená to, že by si rodák z Emmerichu neuvědomoval, že se mu naskýtá jedinečná příležitost v kariéře, zvláště po jeho úspěchu v Le Mans. "Byly to tři velice pozitivní týdny v mém životě. Po Rakousku jsem měl čas na to, abych všechny dobré výsledky strávil a užil si také trochu domácího života. Nepochybně to bude mít vliv na mé další výkony, hodlám si takové rozpoložení dlouho udržet."
Hülkenberg však rovněž velice dobře ví, že je v hledáčku nově se formujícího týmu Haas, který je s Ferrari velice úzce spjat po technologické stránce.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.