V médiích se objevily kratší či delší komentáře kolem přestupového šílenství k Ferrari, učinili je už Valtteri Bottas, Kimi Räikkönen a Daniel Ricciardo. Aby byla sbírka kompletní, přečtěme si, co říká poslední adept.
Není to až tak neobvyký výrok, sedmadvacetiletý pilot Force India se drží osvědčené šablony: "Teď se tou situací nehodlám rozptylovat, ale samozřejmě nebudu úplně přehlížet, jak by se pro mě mohla situace pro rok 2016 vyvinout."
Na otázku, zda chce zůstat ve stávajícím týmu nebo změnit působiště Němec odpovídá: "To by záleželo na nabídce... Musíte pochopitelně zvážit možnosti, jaké přestupový trh nabízí, co je nebo by mohlo být dostupné. Kdybych to neudělal, byl bych za hlupáka." Nechce komentovat situaci kolem možného přestupu k Ferrari, možnou výměnu Bottase a Räikkönena, navíc případný přestup do italské stáje není jen v jeho rukou.
"Cítím se dobře, pro mě je v tuto chvíli nejdůležitější odvádět každý závodní víkend stoprocentní výkon. To považuji za nejlepší odpověď na všechny možné i nemožné spekulace. O případném přestupu nerozhoduji jenom já, je tam plno dalších faktorů a navíc, ještě je brzy říkat cokoli konkrétního. Teď chci uspět v Silverstone, víc řešit nemíním."
Hülkenberg také nechce zájem Ferrari nijak zvlášť přeceňovat: "Zajedete dva dobré závody, tak to plno lidí vidí v širších souvislostech. Mně se to netýká o moc víc než předtím. Teď máme připraven velký balíček změn, tak ostatní věci musí jít stranou; kdybych se na to nesoustředil, může na to doplatit celý tým."
Neznamená to, že by si rodák z Emmerichu neuvědomoval, že se mu naskýtá jedinečná příležitost v kariéře, zvláště po jeho úspěchu v Le Mans. "Byly to tři velice pozitivní týdny v mém životě. Po Rakousku jsem měl čas na to, abych všechny dobré výsledky strávil a užil si také trochu domácího života. Nepochybně to bude mít vliv na mé další výkony, hodlám si takové rozpoložení dlouho udržet."
Hülkenberg však rovněž velice dobře ví, že je v hledáčku nově se formujícího týmu Haas, který je s Ferrari velice úzce spjat po technologické stránce.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.