Sotva byly zveřejněny výsledky velkého průzkumu Asociace Fanoušků F1, už se s nimi dostává do rozporu šéf stáje Red Bull Christian Horner. Ten je totiž jednoznačně proti tomu, aby v F1 spolu soupeřily dva dodavatelé pneumatik.
Fanoušci sdružení do Grand Prix Driver' Association Global Fan Survey se k otázkám a problémům současné formule 1 vyjádřili ve velkém průzkumu (zpráva zde). Ohledně dodavatelů pneumatik se GPDAFGS vyjádřilo víc než jasně - 80% jich požaduje, aby se opět vrátil model dvou firem zásob závodní pole F1.
Bez ohledu na přání fanoušků se k otázce také vyjádřil šéf Red Bullu Christian Horner, ten proto takové změně důrazně varoval, protože by podle jeho mínění nepřispěla k odbourání dominance jednoho týmu; Horner je toho názoru, že by se spíš ještě prohloubila. "Jsem přesvědčen, že by v F1 nadále měla působit jen jedna značka. Nemyslím, že by konkurence dvou dodavatelů napomohla závodění, obě firmy by si vybraly preferované týmy a ostaní stáje by se musely spokojit s tím, co ti privilegovaní nechtějí... Řešením by byl návrat k větším pneumatikám, aby auta vypadala agresivněji, získala větší přilnavost. To je směr, kterým musíme jít."
Současné předpisy přítomnost dvou dodavatelů pneumatik v šampionátu zakazují. Průzkum Asociace fanoušků nicméně dokládá, že většina z nich Hornerovy obavy nesdílí. Jeden z k případnému zvýhodňování jednoho týmu na každé straně uvedl: "Domnívám se, že v současné době jak Michelinu tak Pirelli jde o to, aby F1 získala opět přízeň diváků. Těžko by hned zpočátku udělal jeden ani druhý tak nesmyslný krok, kterým by opět F1 smetli o pořádný kus dozadu."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.