Sotva byly zveřejněny výsledky velkého průzkumu Asociace Fanoušků F1, už se s nimi dostává do rozporu šéf stáje Red Bull Christian Horner. Ten je totiž jednoznačně proti tomu, aby v F1 spolu soupeřily dva dodavatelé pneumatik.
Fanoušci sdružení do Grand Prix Driver' Association Global Fan Survey se k otázkám a problémům současné formule 1 vyjádřili ve velkém průzkumu (zpráva zde). Ohledně dodavatelů pneumatik se GPDAFGS vyjádřilo víc než jasně - 80% jich požaduje, aby se opět vrátil model dvou firem zásob závodní pole F1.
Bez ohledu na přání fanoušků se k otázce také vyjádřil šéf Red Bullu Christian Horner, ten proto takové změně důrazně varoval, protože by podle jeho mínění nepřispěla k odbourání dominance jednoho týmu; Horner je toho názoru, že by se spíš ještě prohloubila. "Jsem přesvědčen, že by v F1 nadále měla působit jen jedna značka. Nemyslím, že by konkurence dvou dodavatelů napomohla závodění, obě firmy by si vybraly preferované týmy a ostaní stáje by se musely spokojit s tím, co ti privilegovaní nechtějí... Řešením by byl návrat k větším pneumatikám, aby auta vypadala agresivněji, získala větší přilnavost. To je směr, kterým musíme jít."
Současné předpisy přítomnost dvou dodavatelů pneumatik v šampionátu zakazují. Průzkum Asociace fanoušků nicméně dokládá, že většina z nich Hornerovy obavy nesdílí. Jeden z k případnému zvýhodňování jednoho týmu na každé straně uvedl: "Domnívám se, že v současné době jak Michelinu tak Pirelli jde o to, aby F1 získala opět přízeň diváků. Těžko by hned zpočátku udělal jeden ani druhý tak nesmyslný krok, kterým by opět F1 smetli o pořádný kus dozadu."
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.