Sotva byly zveřejněny výsledky velkého průzkumu Asociace Fanoušků F1, už se s nimi dostává do rozporu šéf stáje Red Bull Christian Horner. Ten je totiž jednoznačně proti tomu, aby v F1 spolu soupeřily dva dodavatelé pneumatik.
Fanoušci sdružení do Grand Prix Driver' Association Global Fan Survey se k otázkám a problémům současné formule 1 vyjádřili ve velkém průzkumu (zpráva zde). Ohledně dodavatelů pneumatik se GPDAFGS vyjádřilo víc než jasně - 80% jich požaduje, aby se opět vrátil model dvou firem zásob závodní pole F1.
Bez ohledu na přání fanoušků se k otázce také vyjádřil šéf Red Bullu Christian Horner, ten proto takové změně důrazně varoval, protože by podle jeho mínění nepřispěla k odbourání dominance jednoho týmu; Horner je toho názoru, že by se spíš ještě prohloubila. "Jsem přesvědčen, že by v F1 nadále měla působit jen jedna značka. Nemyslím, že by konkurence dvou dodavatelů napomohla závodění, obě firmy by si vybraly preferované týmy a ostaní stáje by se musely spokojit s tím, co ti privilegovaní nechtějí... Řešením by byl návrat k větším pneumatikám, aby auta vypadala agresivněji, získala větší přilnavost. To je směr, kterým musíme jít."
Současné předpisy přítomnost dvou dodavatelů pneumatik v šampionátu zakazují. Průzkum Asociace fanoušků nicméně dokládá, že většina z nich Hornerovy obavy nesdílí. Jeden z k případnému zvýhodňování jednoho týmu na každé straně uvedl: "Domnívám se, že v současné době jak Michelinu tak Pirelli jde o to, aby F1 získala opět přízeň diváků. Těžko by hned zpočátku udělal jeden ani druhý tak nesmyslný krok, kterým by opět F1 smetli o pořádný kus dozadu."
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.