Dohady o tom, zda talentovaný Valtteri Bottas dodrží smlouvu s Williamsem nebo podlehne vábení Ferrari se stále přetřásá. Bottas doposud nechtěl vůbec situaci komentovat a tvrdil, že jeho prioritou jsou aktuální výkony v britské stáji.
Na intenzitě však nabraly i spekulace o setrvání Kimi Räikkönena v maranellském týmu, o kterých server F1NEWS.cz několikrát informoval. Zprávy se různí, mluví se o rozhodnutí do konce července, kdy vyprší opce na rok 2016, podle jiných by se mělo rozhodnout v rámci Grand Prix Itálie, která v minulosti vzhledem ke svému postavení bývala tradičním "přestupním" termínem.
Bottas sice není jediným pilotem, jehož jméno v souvislosti s Ferrari padlo, ale podle odborníků má vedle Daniela Ricciarda a Nica Hülkenberga největší šanci se do kokpitu vozu ozdobeného tradičním černým koněm dostat.
Italský časopis Autosprint si dokonce dovolil určitou kamufláž, na titulní stranu svého aktuálního čísla byl díky kouzlu Photoshopu Bottas "obléknut" do červené kombinézy a přes obrázek byl vytištěn nápis Kimi, probuď se. Má jít o snahu vyburcovat Icemana k lepším výsledkům, které by mu setrvání v týmu zajistily.
Maurizio Arrivabene sice doposud tuto zapeklitou situaci nijak neprojasnil, ale mezi řádky lze vycítit, že Bottasův příchod považuje za další krok k návratu na výsluní. Prohlásil také, že je tým vděčný Alonsovi za odvedenou práci, ale nemá smysl se ohlížet zpět. Podpořil ho v tom i materiál v italském časopise Auto Hebdo: "Fernando bude navždy součástí historie Ferrari, ale je čas tuto kapitolu uzavřít."
"Nelituji Alonsova odchodu. Vettel je podobně jako on velice rychlý, pracovitý, a tým mu od první chvíle věří. Touží opět po titulu a nachází zmovu důvěru v sebe sama. To ostatní pro nás není důležité," říká Arrivabene a zjevně odkazuje na některé Alonsovy výroky, že se po Vettelově příchodu úroveň Ferrari nijak neposunula vpřed. "Může říkat co chce," krčí rameny Maurizio. "Může to komentovat dalších deset let, ale kde se náš tým nachází, je zřejmé. Jeho kapitola u nás je uzavřena."
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.