Zpráva o možném odprodeji 35,5 % vlastnických práv F1 společností CVC Group rozpoutala dohady, kdo ještě bude usilovat o získání vlivu v této motoristické oblasti. Podle posledních zpráv se objevují další potenciální kupci.
Jako první padla jména Stephena Rosse a společnosti Qatar. Ale Bernie Ecclestone připouští, že ve hře jsou ještě další "tři nebo čtyři" subjekty, které projevily o komerční práva zájem. Podle novin Sunday Times se o ně ucházejí vysílací stanice Sky (která před čtyřmi lety začala přenášet všechny závody Grand Prix) a americký miliardář John Malone, jemuž patří společnost Liberty Global. Pro média učinily oba subjekty prohlášení, že došlo pouze k neformálnímu jednání s CVC. Na scéně se však objevila další movitá osobnost, Kanaďan Lawrence Stroll, obchodník, který dal vzniknout oděvní firmě Tommy Hilfiger a řetězci luxusních prodejen Michael Kors. Také on rovněž přiznal nezávazné kontakty ohledně možné koupě práv. Je určitě zajímavé, že jeho šestnáctiletý syn Lance je členem jezdecké akademie Ferrari.
"CVC Group najala investičně bankovní společnost Goldman Sachs, aby všechny případné nabídky prověřila," dodávají k zájemcům Sunday News. List však pokračuje, že CVC Group zároveň projevila zájem o investice do formule-e, jejíž závod v uplynulém víkendu jel v Londýně. Vzápěti Donald McKenzie (CVC) uvedl, že "... svůj zájem zrevidovali z důvodu potenciálních problémů s evropskými orgány pro hospodářskou soutěž."
Olej do ohně přilil také sir Richard Branson, majitel společnosti Virgin, který ve formuli 1 také nějaký čas pobyl. Podle něj se v krátké době problémy formule 1 prohloubí natolik, že ji předstihne co do sledovanosti a popularity nejen formule-e, ale s ohledem na úspěchy i sportovní vozy. Tuto myšlenku ale odmítá prezident FIA Jean Todt: "Je naprostý nesmysl si myslet, že by si tyto dvě oblasti mohly konkurovat. F1 je natolik fascinující, proto mě překvapuje, proč se najednou objevuje tolik negativ. Kam zmizelo to nadšení udělat něco lépe?" říká Todt.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.