Zpráva o možném odprodeji 35,5 % vlastnických práv F1 společností CVC Group rozpoutala dohady, kdo ještě bude usilovat o získání vlivu v této motoristické oblasti. Podle posledních zpráv se objevují další potenciální kupci.
Jako první padla jména Stephena Rosse a společnosti Qatar. Ale Bernie Ecclestone připouští, že ve hře jsou ještě další "tři nebo čtyři" subjekty, které projevily o komerční práva zájem. Podle novin Sunday Times se o ně ucházejí vysílací stanice Sky (která před čtyřmi lety začala přenášet všechny závody Grand Prix) a americký miliardář John Malone, jemuž patří společnost Liberty Global. Pro média učinily oba subjekty prohlášení, že došlo pouze k neformálnímu jednání s CVC. Na scéně se však objevila další movitá osobnost, Kanaďan Lawrence Stroll, obchodník, který dal vzniknout oděvní firmě Tommy Hilfiger a řetězci luxusních prodejen Michael Kors. Také on rovněž přiznal nezávazné kontakty ohledně možné koupě práv. Je určitě zajímavé, že jeho šestnáctiletý syn Lance je členem jezdecké akademie Ferrari.
"CVC Group najala investičně bankovní společnost Goldman Sachs, aby všechny případné nabídky prověřila," dodávají k zájemcům Sunday News. List však pokračuje, že CVC Group zároveň projevila zájem o investice do formule-e, jejíž závod v uplynulém víkendu jel v Londýně. Vzápěti Donald McKenzie (CVC) uvedl, že "... svůj zájem zrevidovali z důvodu potenciálních problémů s evropskými orgány pro hospodářskou soutěž."
Olej do ohně přilil také sir Richard Branson, majitel společnosti Virgin, který ve formuli 1 také nějaký čas pobyl. Podle něj se v krátké době problémy formule 1 prohloubí natolik, že ji předstihne co do sledovanosti a popularity nejen formule-e, ale s ohledem na úspěchy i sportovní vozy. Tuto myšlenku ale odmítá prezident FIA Jean Todt: "Je naprostý nesmysl si myslet, že by si tyto dvě oblasti mohly konkurovat. F1 je natolik fascinující, proto mě překvapuje, proč se najednou objevuje tolik negativ. Kam zmizelo to nadšení udělat něco lépe?" říká Todt.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.