Zpráva o možném odprodeji 35,5 % vlastnických práv F1 společností CVC Group rozpoutala dohady, kdo ještě bude usilovat o získání vlivu v této motoristické oblasti. Podle posledních zpráv se objevují další potenciální kupci.
Jako první padla jména Stephena Rosse a společnosti Qatar. Ale Bernie Ecclestone připouští, že ve hře jsou ještě další "tři nebo čtyři" subjekty, které projevily o komerční práva zájem. Podle novin Sunday Times se o ně ucházejí vysílací stanice Sky (která před čtyřmi lety začala přenášet všechny závody Grand Prix) a americký miliardář John Malone, jemuž patří společnost Liberty Global. Pro média učinily oba subjekty prohlášení, že došlo pouze k neformálnímu jednání s CVC. Na scéně se však objevila další movitá osobnost, Kanaďan Lawrence Stroll, obchodník, který dal vzniknout oděvní firmě Tommy Hilfiger a řetězci luxusních prodejen Michael Kors. Také on rovněž přiznal nezávazné kontakty ohledně možné koupě práv. Je určitě zajímavé, že jeho šestnáctiletý syn Lance je členem jezdecké akademie Ferrari.
"CVC Group najala investičně bankovní společnost Goldman Sachs, aby všechny případné nabídky prověřila," dodávají k zájemcům Sunday News. List však pokračuje, že CVC Group zároveň projevila zájem o investice do formule-e, jejíž závod v uplynulém víkendu jel v Londýně. Vzápěti Donald McKenzie (CVC) uvedl, že "... svůj zájem zrevidovali z důvodu potenciálních problémů s evropskými orgány pro hospodářskou soutěž."
Olej do ohně přilil také sir Richard Branson, majitel společnosti Virgin, který ve formuli 1 také nějaký čas pobyl. Podle něj se v krátké době problémy formule 1 prohloubí natolik, že ji předstihne co do sledovanosti a popularity nejen formule-e, ale s ohledem na úspěchy i sportovní vozy. Tuto myšlenku ale odmítá prezident FIA Jean Todt: "Je naprostý nesmysl si myslet, že by si tyto dvě oblasti mohly konkurovat. F1 je natolik fascinující, proto mě překvapuje, proč se najednou objevuje tolik negativ. Kam zmizelo to nadšení udělat něco lépe?" říká Todt.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.