Pokud se spekulovalo, že se do formule 1 chystá další automobilka, která by mohla přinést zajímavý duel německých gigatů, zdá se, že naděje zastánců této teorie se limitně blíží nule. Pro VW není F1 zajímavá.
Martin Winterkorn, předseda správní rady Volkswagen Group, pod níž spadají i Audi a Porsche, zhatil šance příznivců koncernu VW, že by se v dohledné době proháněly vozy s jakékoliv jehoznačky v F1. Ukončil tak spekulace spojené především se značkami Audi a Porsche, tradičními rivaly ze závodu 24 hodin Le Mans, že by mohly do F1 vstoupit a reprezentovat v ní barvy VW Group.
"Formule 1 není v současné době pro Volkswagen Group předmětem zájmu," prohlásil Winterkorn a dodal, že závody F1 jsou nyní "velmi nezajímavé", přičemž se odvolal na poslední závod v Rakousku. Podle něj je pro VW Group mnohem zajímavější rivalita dvou značek v rámci jednoho koncernu, což je případ Le Mans. "V oblasti jedné motoristické skupiny to nijak nevadí, je to spíš přínosem. Alespoň můžeme demonstrovat, jak spolehlivé vozy to jsou," uzavírá Winterkorn.
Objevily se však také zprávy, že za odmítnutím formule 1 může být vnitřní boj ve VW Group, kdo by dostal důvěru ke vstupu do F1 a tím by dosáhl většího mediálního zviditelnění. Také je zřejmé, že by monopost patřící pod tento koncern zpočátku těžko mohl konkurovat Mercedesu, což by pro filozofii VW Group bylo marketingově nepřijatelné.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.