Jean Todt absolvoval v Paříži setkání s vybranou skupinou novinářů a pokračoval ve svých představách o nové vizi formule 1. Z některých problémů neváhal obvinit samotné týmy F1, podle něj si za situaci mohou samy.
Prezident FIA vyzval týmy F1, aby si už konečně přestaly stěžovat na přerozdělování finančních prostředků. Bernie Ecclestone podepsal smlouvy s každým z nich, odměny jsou vypláceny podle rozdílného klíče na základě platných obchodních práv. Malé týmy nesouhlasí s přerozdělením peněz v průběhu ročníku 2014 a poukazují, že dohoda není spravedlivá.
"Týmy si stěžují na vysoké náklady ve formuli 1," řekl Todt novinářům. "I já jsem tím, který se domnívá, že formule 1 je zbytečně drahá. Ale také tvrdím, že je dnes levnější než byla před deseti lety. Náklady jsou nyní nižší, protože já - a také můj předchůdce - jsme zvolili správnou cestu v jejich snižování."
"Byly uzavřeny nové smlouvy, mimochodem, podepsali je všichni. Pro některé týmy jsou pochopitelně výhodnější. Jinak to ani není možné - těm, kterým kontrakty vyhovují, jsou spokojení, ostatní si stěžují, že museli podepsat. Ale zásadní je: podepsali všichni. Nikdo si přitom nahlas nestěžoval, alespoň o žádných námitkách nevím. A teď je to najednou jinak," dodává Todt.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.