Předseda a šéf exekutivy Renaultu Carlos Ghosn tvrdí, že všechny možnosti setrvání automobilky v F1 jsou otevřené. Co se týče budoucnosti v F1, ta je plně v rukou vedení sportovního oddělení.
Už několik týdnů se nesou motoristickým světem spekulace, jak hodlá Renault v této oblasti pokračovat. Smlouva dodavatele motorů pro Red Bull a Toro Rosso vyprší příští rok, ovšem do vztahu dříve dominujícího spřežené nyní zasáhly kritiky zejména ze strany Red Bullu, že Francouzi neodvádí dobře svou práci a motory nejsou na špičkové úrovni.
U příležitosti vyvrcholení série formule-e se Ghosn v Londýně vyjádřil, že další kroky Renaultu jsou stále ještě nejísté. "Když vyvíjíte, vyrábíte a prodáváte motory, velice rychle se zapomene, když jste s nimi vyhrávali, zato každá porážka je vždy dlouze komentována," nepřímo se otřel o kritiky automobilky Ghosn. "V tuhle chvíli jsme žádnou možnost neopustili. Můžeme odejít, můžeme být jen dodavateli nebo se vrátíme s vlastním týmem. Všechny eventuality jsou pořád otevřené. Teď probíhá důkladná analýza, jaký by měly dopad na naši budoucnost."
Ghosn také spojuje další setrvání Renaultu v této oblasti s výhledem na podobu F1, o níž se v poslední době rovněž intenzivně debatuje. "Potřebujeme pochopit, jakou má vedení F1 představu o jejím dalším vývoji, protože to je pro naše rozhodnutí velice důležité. Úloha vedení závodního oddělení je velice důležitá. Není podstatné kdo co dělá, ale exaktní rozhodování, kolik budeme investovat a utrácet."
Pro Ghosna je každé další období závislé na potenciálním návratu investovaných prostředků. "O tom, jakou podporu můžeme očekávat prostřednictvím marketingu, víme, také je tu podíl na televizních právech, i tam musíme mít jistotu, jsou tu lidé, kteří za své vložené peníze chtějí zábavu a aby se jim jejich náklady vrátily. Nese to problémy? Stojí to za to? Pro nás je to účast stovek inženýrů, vynaložené miliony eur a užívání obrovských technických zdrojů. To vše se nám musí vrátit," končí své zamyšlení Ghosn.
Paddockem se ale stále více nesou zvěsti, že Renault pomalu opouští filozofii pouhého dodavatele motorů, nejraději by prý měl vlastní tým, případně by se z F1 stáhl. Musíme ale brát v úvahu skutečnost, že s ohledem na výše řečené se vedení automobilky pečlivě vyhýbá jakémukoli náznaku definitivního rozhodnutí.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.