Dodavatel pneumatik Pirelli využil příležitosti k ověření a získání údajů pro rok 2016 během dvoudenní testů na Red Bull Ringu. Šéf Paul Hembery přiznal, že to nebyla jednoduchá záležitost.
Po nepříjemném déšti, který zaléval rakouský okruh od pondělí a značně narušil i úterní testovací program, dostaly týmy Ferrari, Mercedes a Toro Rosso prototyp pneumatik s cílem prověřit jejich chování na trati. Pirelli díky jejich poznatkům hodlalo vyhodnotit jejich celkový vývoj.
"Začátek v Rakousku byl poněkud frustrující, když jsme ráno viděli to počasí," stěžoval si Hembery. "Naštěstí se odpoledne situace vylepšila a byl čas získat solidní data - ve středu už to bylo podstatně lepší. Musím také ocenit přístup Ferrari, Mercedesu a Toro Rosso, že nám tyto týmy dobrovolně otestovaly některé nové materiály, které přijdou na řadu v sezóně 2016. Bylo to důležité s ohledem na fakt, že už žádné oficiální sezónní testy nebudou," dodal Hembery.
FIA už zahájila výběrové řízení pro dodavatele pneumatik na období tří let 2017-2019. Pirelli má za soupeře francouzský Michelin - příští sezóna bude prozatím poslední, kdy bude fungovat jako výhradní dodavatel pneumatik pro formuli 1.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.