Zkušenosti z testů jsou základem pro úspěch v následujícím závodě, myslí si Nico Rosberg, jenž byl ve středu nejlepším pilotem z dvoudenního programu. Zároveň připouští, že jistý benefit získá i jeho stájový kolega.
Německý pilot si na Red Bull Ringu vedl opravdu znamenitě - tři dny po svém triumfu v Grand Prix Rakouska se vrátil na "místo činu" a porazil konkurenci poměrně jasným rozdílem. Stejně jako v testech po španělském závodě strávil na trati jeden ze dvou testovacích dnů, a protože existují předpisy, že každá stáj musí do do kompletního programu nasadit minimálně dva mladé piloty, Hamilton se ani jednou nesvezl.
Rosberg se domnívá, že hodiny a kilometry navíc, které v Mercedesu W06 Hybrid strávil, mu tak jako tak nemohou poskytnout nějakou výraznou výhodu před jeho týmovým kolegou, na nějž ztrácí v průběžné klasifikaci 10 bodů: "Je dobré, že jsem dnes do vozu usedl, ale Lewis bude mít v Silverstone stejný materiál, takže v tomto směru jsem pracoval za nás oba."
Přes obtížnější začátek absolvoval devětadvacetiletý vicemist světa v Rakousku 110 kol a prověřil především změny v aerodynamice. "Měl jsem určité problémy s převodovkou, ale nestálo nás to moc času, protože jsme ten problém mohli odstranit během polední pauzy. Program byl hodně intenzivní, ale vyzkoušeli jsme všechno, co bylo před Silverstone potřeba. Zkoušel jsem i některé mechanické věci, pružiny a podobně. Auto bude v Silverstone hodně dobré, rychlé zatáčky mu budou sedět. Což je příznívá informace," chváli Rosberg přípravu na další díl seriálu Grand Prix F1.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.