Zkušenosti z testů jsou základem pro úspěch v následujícím závodě, myslí si Nico Rosberg, jenž byl ve středu nejlepším pilotem z dvoudenního programu. Zároveň připouští, že jistý benefit získá i jeho stájový kolega.
Německý pilot si na Red Bull Ringu vedl opravdu znamenitě - tři dny po svém triumfu v Grand Prix Rakouska se vrátil na "místo činu" a porazil konkurenci poměrně jasným rozdílem. Stejně jako v testech po španělském závodě strávil na trati jeden ze dvou testovacích dnů, a protože existují předpisy, že každá stáj musí do do kompletního programu nasadit minimálně dva mladé piloty, Hamilton se ani jednou nesvezl.
Rosberg se domnívá, že hodiny a kilometry navíc, které v Mercedesu W06 Hybrid strávil, mu tak jako tak nemohou poskytnout nějakou výraznou výhodu před jeho týmovým kolegou, na nějž ztrácí v průběžné klasifikaci 10 bodů: "Je dobré, že jsem dnes do vozu usedl, ale Lewis bude mít v Silverstone stejný materiál, takže v tomto směru jsem pracoval za nás oba."
Přes obtížnější začátek absolvoval devětadvacetiletý vicemist světa v Rakousku 110 kol a prověřil především změny v aerodynamice. "Měl jsem určité problémy s převodovkou, ale nestálo nás to moc času, protože jsme ten problém mohli odstranit během polední pauzy. Program byl hodně intenzivní, ale vyzkoušeli jsme všechno, co bylo před Silverstone potřeba. Zkoušel jsem i některé mechanické věci, pružiny a podobně. Auto bude v Silverstone hodně dobré, rychlé zatáčky mu budou sedět. Což je příznívá informace," chváli Rosberg přípravu na další díl seriálu Grand Prix F1.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.
V nové sérii Drive to Survive fanoušci opět nahlédnou do zákulisí, kde se odhalují rozhovory, které běžnému publiku zůstaly skryté a nikdy neunikly do médií. Jedním z těchto momentů je, jak Toto Wolff uzavřel dohodu s Lewisem Hamiltonem, že se nebude snažit přetáhnout Maxe Verstappena do Mercedesu.
Bernie Ecclestone prodal svou sbírku 69 historických automobilů, oceněnou na 500 milionů liber, Marku Mateschitzovi, synovi zakladatele Red Bullu. Prodej probíhl soukromou transakcí, protože Ecclestone chtěl, aby vozy skončily u někoho, kdo ocení jejich historickou hodnotu. Mezi nejslavnějšími vozy je Ferrari F2002 Michaela Schumachera a Brabham BT46 Nikiho Laudy.
Ve čtvrtek večer proběhla na milánském Piazza Castello oslava Ferrari, kde Lewis Hamilton a Charles Leclerc předvedli skvělou show. Hamilton ohromil fanoušky jízdami ve Ferrari SF-21, zatímco Leclerc se vrátil k monopostu SF90, se kterým v roce 2019 vyhrál první závod. Britský jezdec se zároveň přizpůsobuje nové roli v týmu a připravuje se na splnění vysokých očekávání tifosi.
Lewis Hamilton se chystá na svůj velkolepý debut ve Ferrari během Velké ceny Austrálie, ale už teď čelí otázkám, zda dokáže bojovat o stupně vítězů, nebo ho čeká náročný start v nové éře jeho kariéry.
Alpine prochází zásadními změnami ve vedení i jezdecké sestavě, přičemž Flavio Briatore věří, že tým bude v roce 2027 bojovat o mistrovský titul.
McLaren zahajuje sezónu 2025 Formule 1 s novým postavením – poprvé od roku 1999 se vrací jako obhájce titulu mistrů Poháru konstruktérů.
Testování a simulátorové jízdy nejsou mezi jezdci F1 oblíbené, ale Carlos Sainz si je užívá. Letos zaujal i Lewis Hamilton, který se po přestupu k Ferrari s nadšením vrhl do všech povinností. Jeho přístup ukazuje, že je na novou výzvu připraven naplno.