Středeční test zakončil úřadující šampion GP2 na šestém místě s odstupem 1,351 vteřiny na prvního Rosberga. Vyjevil také své plány do budoucna, v nichž hraje prim angažmá v F1 pro příští sezónu.
Syn bývalého pilota F1 Jonathana Palmera už pro stáj Lotus absolvoval kromě testů i čtyři trénínky před Grand Prix v roli třetího pilota. S šancemi, které od týmu dostal, je spokojen. Zároveň však potvrdil, že nechce strávit další rok čekáním na místo v nějakém týmu F1, kde by se mohl setkávat se svými kolegy v závodech Grand Prix.
"Jsem rád, že mám tuto příležitost. Je důležité strávit v kokpitu co nejvíc času, kolik jen bude možné. Těší mě, že jsem ho měl tolik k dispozici, můžu tak pracovat na mém zlepšování," říká Palmer. "Ale v příštím roce už nehodlám být třetím pilotem. Chci závodit. Teď jsem samozřejmě rád, že jsem ze všech třetích jezdců na trati nejčastěji."
Palmer připouští, že seriózní debaty o závodní budoucnosti v Lotusu ještě nezačaly. Zároveň ale odmítl i skutečnost, že by se poohlížel po možnostech jinde. "Lotusu jsem dal najevo, že bych rád hájil jeho barvy. S nikým jiným zatím nejednám, protože jsem až doposud pracoval jen s tímto týmem. Hledat práci jinde, na to je ještě příliš brzy."
Palmer se domnívá, že rozhovory o případném angažmá začnou až během letní přestávky, jak to je ostatně obvyklé. "Počítám s tím, že za měsíc či dva se tohle téma dostane na přetřes. Teď mi jde o to vykonávat dobře práci, která je ode mě vyžadována. Ač mě čeká dlouhá cesta, chci každého přesvědčit, co je v mých silách," dodává Palmer.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.