Francouzský pilot navázal na své předchozí barcelonské testování, kde absolvoval 80 kol. O svém pobytu na Red Bull Ringu prohlásil, že spíš než aby cítil ze strany týmu tlak jej bere jako příležitost ukázat své schopnosti.
Gasly skončil v úterní testovací sérii na 6. místě časem 1:11,757 (ve středečních testech by mu zatím stačil na předposlední místo). Se svým výkonem byl v rámci možností spokojen a pochvaloval si příležitost, kterou mu tým poskytl: "Beru to jako bonus. Možnost usednout do vozu F1 vás nemusí potkat příliš často, takže pokud jsem v kokpitu, jde mi o to odvést co nejlepší práci. Chci dokázat, že do toho auta patřím a snažím se poskytnout týmu zpětnou vazbu, abych pro ně představoval určitý potenciál. Tým mi navíc vycházel maximálně vstříc," popisuje svou testovací zkušenost Gasly.
"Na někoho může působit velká odpovědnost, když putuje z motokár až do takto silných vozů. Ale já jsem na výzvy tohoto typu zvyklý, proto je beru jako přirozenou věc," dodává Gasly, jenž po jízdě na měkké směsi připustil, že cítí zlepšení oproti předchozím barcelonským testům. "Měl jsem lepší pocit, zejména v otázce vyvážení. Určitě tomu napomohl fakt, že jsem se s vozem víc seznámil, také v tom sehrála určitou roli odlišná trať. Také tu byl poněkud menší přítlak, což je také značný rozdíl."
"Celkově mám ze svého výkonu dobrý pocit. Vyzkoušeli jsme nějaká zlepšení, která naznačují, že jdeme správným směrem," končí své postřehy z testovacího dne Pierre Gasly.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.