Francouzský pilot navázal na své předchozí barcelonské testování, kde absolvoval 80 kol. O svém pobytu na Red Bull Ringu prohlásil, že spíš než aby cítil ze strany týmu tlak jej bere jako příležitost ukázat své schopnosti.
Gasly skončil v úterní testovací sérii na 6. místě časem 1:11,757 (ve středečních testech by mu zatím stačil na předposlední místo). Se svým výkonem byl v rámci možností spokojen a pochvaloval si příležitost, kterou mu tým poskytl: "Beru to jako bonus. Možnost usednout do vozu F1 vás nemusí potkat příliš často, takže pokud jsem v kokpitu, jde mi o to odvést co nejlepší práci. Chci dokázat, že do toho auta patřím a snažím se poskytnout týmu zpětnou vazbu, abych pro ně představoval určitý potenciál. Tým mi navíc vycházel maximálně vstříc," popisuje svou testovací zkušenost Gasly.
"Na někoho může působit velká odpovědnost, když putuje z motokár až do takto silných vozů. Ale já jsem na výzvy tohoto typu zvyklý, proto je beru jako přirozenou věc," dodává Gasly, jenž po jízdě na měkké směsi připustil, že cítí zlepšení oproti předchozím barcelonským testům. "Měl jsem lepší pocit, zejména v otázce vyvážení. Určitě tomu napomohl fakt, že jsem se s vozem víc seznámil, také v tom sehrála určitou roli odlišná trať. Také tu byl poněkud menší přítlak, což je také značný rozdíl."
"Celkově mám ze svého výkonu dobrý pocit. Vyzkoušeli jsme nějaká zlepšení, která naznačují, že jdeme správným směrem," končí své postřehy z testovacího dne Pierre Gasly.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.