Francouzský pilot dosáhl ve včerejších testech výborného druhého času, ale dle jeho názoru to pořád není vše, co Force India při testech předvedla. Další výrazný posun kupředu čeká v dnešní sérii testovacích jízd.
Vůz Force India VJM08 s dalšími změnami uvidíme na Red Bull Ringu dnes, kdy by měla vyjet dlouho očekávaná B-specifikace. Ocon očekává, že pro Force India přinese tato inovace další velké zlepšení. "Změny se týkají především předního křídla, přídě a nosníku zadního spoileru," popsal základní změny šéf týmu Bob Fernley. "Finální balíček změn zahrnuje také novou podlahu, změnu designu. Crash test už jsme zvládli před několika týdny."
Ocon se také vrací ke svému včerejšímu výkonu: "Auto se opravdu hodně zlepšilo, bylo dnes megarychlé. Prostě perfektní. Teď ještě uvidíme, jak se bude chovat na Silverstone," říká účastník série GP3. Díky své účasti na minulých testech ve Španělsku má možnost srovnání obou verzí. "Inovace jsou opravdu velice dobré. Pochopitelně je ještě otázka, jak budou fungovat při závodním režimu, ale vnímám změny opravdu pozitivně."
"Jsem opravdu velice rád, že jsem dostal od týmu příležitost vůz testovat. S dnešní jízdou jsem byl plně spokojen a doufám, že jsem pro tým odvedl to, co potřeboval. Počasí za moc nestálo, ale přesto doufám, že se nám testovací plán podařilo dodržet. Mým cílem je absolvovat co nejvíc kilometrů, a protože chci v F1 i závodit, musím být stoprocentně připraven. A na tom pracuji už v tuto chvíli," líčí své pocity a plány Ocon.
Nový VMJ 08 specifikace B očekává také napjatě hlavní inženýr Tom McCullough. "Jsem opravdu hodně zvědavý, jak bude novinka fungovat. Těch rozdílů je opravdu hodně a bude nutné je prověřit, protože mezi dneškem a Silverstone zase tolik času není. Věřím, že nás výkon nového vozu povzbudí."
Carlos Sainz z Williamsu dostal varování od FIA po incidentu během druhého tréninku na Velké ceně Velké Británie ve Silverstonu. Komisaři vyhodnotili jeho chování jako potenciálně nebezpečné, ale bez vážnějších následků.
Lando Norris vyhrál druhý trénink na Silverstonu před Charlesem Leclercem a Lewisem Hamiltonem. McLaren tak ukázal silnou formu před závodem na domácí půdě.
Kimi Antonelli poskytl aktuální informace o své pozici v Mercedesu. To přichází v době, kdy sílí spekulace o možném příchodu Maxe Verstappena k týmu.
Helmut Marko razantně popřel spekulace o tom, že by Max Verstappen byl blízko podpisu s Mercedesem. Podle něj smlouvu nepodepsal a ani nemůže.
George Russell zatím nemá smlouvu pro sezonu 2026, což otevírá prostor spekulacím o jeho budoucnosti. Mercedes i sám jezdec možná vyčkávají na vývoj situace na přestupovém trhu.
Lewis Hamilton rozbouřil domácí tribuny už během prvního pátečního tréninku, když zajel nejrychlejší čas a jasně naznačil, že na Silverstonu hodlá hrát hlavní roli. V britském souboji s Landem Norrisem měl zatím navrch a fanoušci na okruhu tak dostali první důvod k naději na silný víkend domácích jezdců.
Carlos Sainz varoval Mercedes i George Russella v souvislosti s možným příchodem Maxe Verstappena. Naznačil, že taková změna by mohla zásadně narušit týmovou rovnováhu.
McLaren dorazil na britskou Grand Prix s novou podlahou a přepracovanými zadními brzdovými kanálky. Tato technická vylepšení mají týmu pomoci udržet si náskok v šampionátu jezdců i konstruktérů.
Lewis Hamilton přiznal, že si s Ferrari promluvil o strategii v Rakousku, kde dostal stejnou jako Charles Leclerc. Nechce, aby situace dospěla do bodu, kdy by musel ignorovat týmové pokyny.
McLaren si vybudoval výrazný náskok před konkurencí, ale na dalším vývoji monopostu MCL39 nehodlá polevit. Tým dál usiluje o zlepšení výkonu i v probíhající sezóně.
Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.