Francouzský pilot dosáhl ve včerejších testech výborného druhého času, ale dle jeho názoru to pořád není vše, co Force India při testech předvedla. Další výrazný posun kupředu čeká v dnešní sérii testovacích jízd.
Vůz Force India VJM08 s dalšími změnami uvidíme na Red Bull Ringu dnes, kdy by měla vyjet dlouho očekávaná B-specifikace. Ocon očekává, že pro Force India přinese tato inovace další velké zlepšení. "Změny se týkají především předního křídla, přídě a nosníku zadního spoileru," popsal základní změny šéf týmu Bob Fernley. "Finální balíček změn zahrnuje také novou podlahu, změnu designu. Crash test už jsme zvládli před několika týdny."
Ocon se také vrací ke svému včerejšímu výkonu: "Auto se opravdu hodně zlepšilo, bylo dnes megarychlé. Prostě perfektní. Teď ještě uvidíme, jak se bude chovat na Silverstone," říká účastník série GP3. Díky své účasti na minulých testech ve Španělsku má možnost srovnání obou verzí. "Inovace jsou opravdu velice dobré. Pochopitelně je ještě otázka, jak budou fungovat při závodním režimu, ale vnímám změny opravdu pozitivně."
"Jsem opravdu velice rád, že jsem dostal od týmu příležitost vůz testovat. S dnešní jízdou jsem byl plně spokojen a doufám, že jsem pro tým odvedl to, co potřeboval. Počasí za moc nestálo, ale přesto doufám, že se nám testovací plán podařilo dodržet. Mým cílem je absolvovat co nejvíc kilometrů, a protože chci v F1 i závodit, musím být stoprocentně připraven. A na tom pracuji už v tuto chvíli," líčí své pocity a plány Ocon.
Nový VMJ 08 specifikace B očekává také napjatě hlavní inženýr Tom McCullough. "Jsem opravdu hodně zvědavý, jak bude novinka fungovat. Těch rozdílů je opravdu hodně a bude nutné je prověřit, protože mezi dneškem a Silverstone zase tolik času není. Věřím, že nás výkon nového vozu povzbudí."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.