Francouzský pilot dosáhl ve včerejších testech výborného druhého času, ale dle jeho názoru to pořád není vše, co Force India při testech předvedla. Další výrazný posun kupředu čeká v dnešní sérii testovacích jízd.
Vůz Force India VJM08 s dalšími změnami uvidíme na Red Bull Ringu dnes, kdy by měla vyjet dlouho očekávaná B-specifikace. Ocon očekává, že pro Force India přinese tato inovace další velké zlepšení. "Změny se týkají především předního křídla, přídě a nosníku zadního spoileru," popsal základní změny šéf týmu Bob Fernley. "Finální balíček změn zahrnuje také novou podlahu, změnu designu. Crash test už jsme zvládli před několika týdny."
Ocon se také vrací ke svému včerejšímu výkonu: "Auto se opravdu hodně zlepšilo, bylo dnes megarychlé. Prostě perfektní. Teď ještě uvidíme, jak se bude chovat na Silverstone," říká účastník série GP3. Díky své účasti na minulých testech ve Španělsku má možnost srovnání obou verzí. "Inovace jsou opravdu velice dobré. Pochopitelně je ještě otázka, jak budou fungovat při závodním režimu, ale vnímám změny opravdu pozitivně."
"Jsem opravdu velice rád, že jsem dostal od týmu příležitost vůz testovat. S dnešní jízdou jsem byl plně spokojen a doufám, že jsem pro tým odvedl to, co potřeboval. Počasí za moc nestálo, ale přesto doufám, že se nám testovací plán podařilo dodržet. Mým cílem je absolvovat co nejvíc kilometrů, a protože chci v F1 i závodit, musím být stoprocentně připraven. A na tom pracuji už v tuto chvíli," líčí své pocity a plány Ocon.
Nový VMJ 08 specifikace B očekává také napjatě hlavní inženýr Tom McCullough. "Jsem opravdu hodně zvědavý, jak bude novinka fungovat. Těch rozdílů je opravdu hodně a bude nutné je prověřit, protože mezi dneškem a Silverstone zase tolik času není. Věřím, že nás výkon nového vozu povzbudí."
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.