Mohl to být opravdu dobrý závod, zvláště když přihlédneme ke startovním pozicím. Všechno se ale začalo kazit od samotného startu. Šéfka týmu Moniša Kaltenbornová se ještě jednou vrací k nepovedené neděli.
Padala slova jako "velmi frustrující" a poznámka o nevyužitém potenciálu. Přitom po tréninku vládla ve švýcarském týmu spokojenost - osmé a jedenácté místo dávalo předpoklad k bodovému zisku.
"Pro Marcuse to vzalo špatný směr od samého počátku, předčasný start byl velkou chybou," připouští Moniša. "Aby toho nebylo málo, ještě jeho vůz utrpěl nějaké drobnější poškození od trosek rozesetých po trati. Pak ta penalizace, ktomu se ještě přidaly problémy s ECU, nic se zkrátka nedařilo. Jedinou útěchou může být rychlost našich monopostů, ta navzdory všem problémům byla hodně slibná."
Už jsme zmínili, že Nasr měl potíže s brzdami, Kaltenbornová jenom upřesnila, že hlavním problémem bylo jejich přehřívání. Proto musel zpomalit a tím přišel o bodované pozice. Tým byl alespoň spokojen s jeho výkony v trénincích a kvalifikaci. "O to víc nás mrzí, že jsme to nezúročili i v neděli. Podařilo se nám dosáhnout malých zlepšení a odstranit některé menší potíže. Tím víc pak bolí fakt, že nás v závodě potkalo tolik problémů," shrnula nedělní představení týmu Sauber Moniša Kaltenbornová.
Sebastian Vettel, čtyřnásobný mistr světa, zůstává skeptický k plánovaným pravidlům Formule 1 pro rok 2026. Podle něj není jisté, zda nová éra skutečně přinese atraktivnější a vyrovnanější závodění, jak si vedení šampionátu slibuje.
Max Verstappen připouští, že Red Bull po ztrátě dominance prochází lehkou přestavbou. Podle něj nejde o krizi, ale o přirozenou reakci na to, že soupeři stáhli náskok.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.