Australský pilot by mohl použít část slavného výroku Limonádového Joea "Já se vrátím!" Nepřijde s ním ale zákon, nýbrž konečně snad tolik očekávané zlepšení, ve které celý tým Red Bull věří.
Vítěz tří loňských závodů si neklade malé cíle - v následujících dvou závodech chce atakovat některé místo v Top 5. V Rakousku byl jeho výkon ovlivněn dvěma okolnostmi - startem z konce pole a nutností dělat místo pilotům na špici. Přiznává však, že mu k umístění také hodně pomohlo nezvykle velké procento odpadlých.
"Na to, že jsme začali docela vzadu je pro nás bod vlastně tím nejlepším výsledkem na snad nejtěžším okruhu v kalendáři. Ale na Silverstone a do Maďarska jedeme bez jakýchkoli penalizací, což nám dává velké šance na bodovaná pořadí, a já se nebojím říci, na samém čele," vítá Daniel výsledek z Red Bull Ringu.
Ricciardo se také domnívá, že provedeným změnám na voze RB11 bude mnohem lépe vyhovovat trať v Silverstone. "Pořád nám ještě chybí pár koňských sil, ale na vůz bude určitě větší spolehnutí, také díky rychlým zatáčkám. Na Silverstone se těšíme jako na trať, která by nám měla mnohem více vyhovovat, proto si zde můžeme věřit. A Budapešť by měla pro nás být ještě vstřícnější," spekuluje Ricciardo. Je pravda, že loni v obou závodech dojel na stupních vítězů, v Maďarsku dokonce vyhrál, ale to nelze přijmout jako bernou minci - ostatně stačí si vzpomenout na velké rozdíly mezi loňskou a letošní GP Kanady.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.