Australský pilot by mohl použít část slavného výroku Limonádového Joea "Já se vrátím!" Nepřijde s ním ale zákon, nýbrž konečně snad tolik očekávané zlepšení, ve které celý tým Red Bull věří.
Vítěz tří loňských závodů si neklade malé cíle - v následujících dvou závodech chce atakovat některé místo v Top 5. V Rakousku byl jeho výkon ovlivněn dvěma okolnostmi - startem z konce pole a nutností dělat místo pilotům na špici. Přiznává však, že mu k umístění také hodně pomohlo nezvykle velké procento odpadlých.
"Na to, že jsme začali docela vzadu je pro nás bod vlastně tím nejlepším výsledkem na snad nejtěžším okruhu v kalendáři. Ale na Silverstone a do Maďarska jedeme bez jakýchkoli penalizací, což nám dává velké šance na bodovaná pořadí, a já se nebojím říci, na samém čele," vítá Daniel výsledek z Red Bull Ringu.
Ricciardo se také domnívá, že provedeným změnám na voze RB11 bude mnohem lépe vyhovovat trať v Silverstone. "Pořád nám ještě chybí pár koňských sil, ale na vůz bude určitě větší spolehnutí, také díky rychlým zatáčkám. Na Silverstone se těšíme jako na trať, která by nám měla mnohem více vyhovovat, proto si zde můžeme věřit. A Budapešť by měla pro nás být ještě vstřícnější," spekuluje Ricciardo. Je pravda, že loni v obou závodech dojel na stupních vítězů, v Maďarsku dokonce vyhrál, ale to nelze přijmout jako bernou minci - ostatně stačí si vzpomenout na velké rozdíly mezi loňskou a letošní GP Kanady.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.