Australský pilot by mohl použít část slavného výroku Limonádového Joea "Já se vrátím!" Nepřijde s ním ale zákon, nýbrž konečně snad tolik očekávané zlepšení, ve které celý tým Red Bull věří.
Vítěz tří loňských závodů si neklade malé cíle - v následujících dvou závodech chce atakovat některé místo v Top 5. V Rakousku byl jeho výkon ovlivněn dvěma okolnostmi - startem z konce pole a nutností dělat místo pilotům na špici. Přiznává však, že mu k umístění také hodně pomohlo nezvykle velké procento odpadlých.
"Na to, že jsme začali docela vzadu je pro nás bod vlastně tím nejlepším výsledkem na snad nejtěžším okruhu v kalendáři. Ale na Silverstone a do Maďarska jedeme bez jakýchkoli penalizací, což nám dává velké šance na bodovaná pořadí, a já se nebojím říci, na samém čele," vítá Daniel výsledek z Red Bull Ringu.
Ricciardo se také domnívá, že provedeným změnám na voze RB11 bude mnohem lépe vyhovovat trať v Silverstone. "Pořád nám ještě chybí pár koňských sil, ale na vůz bude určitě větší spolehnutí, také díky rychlým zatáčkám. Na Silverstone se těšíme jako na trať, která by nám měla mnohem více vyhovovat, proto si zde můžeme věřit. A Budapešť by měla pro nás být ještě vstřícnější," spekuluje Ricciardo. Je pravda, že loni v obou závodech dojel na stupních vítězů, v Maďarsku dokonce vyhrál, ale to nelze přijmout jako bernou minci - ostatně stačí si vzpomenout na velké rozdíly mezi loňskou a letošní GP Kanady.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.