Je to jako u fotbalistů, nejlepší firmy se přetahují o to, aby hvězdy zeleného pažitu hrály v jejich výrobcích a podporují jejich snahu hi-tech obutím. Také piloti F1 dbají na maličkosti týkající se své výstroje.
Dvojnásobný mistr světa potvrdil, že po dvacetileté spolupráci s firmou Arai bude nyní používat výrobky Bell Helmets. Ostatně jeho experimentování s těmito přilbami už bylo zřejmé od začátku této sezóny.
Hamilton používal helmy Arai od svých začátků v motokárách. Důvodem přechodu k jiné značce je podle něj snaha o optimalizaci aerodynamického výkonu. "Jako pilot se potřebujete zlepšovat ve všech směrech. Bohužel, Arai v aerodynamickém tunelu nefungovala, jak měla. Ale Bell nebyla jediná možnost, zkoušel jsem i výrobky Schuberth."
Vedoucí závodník průběžné klasifikace se však brání sentimentu. "Ano, s Arai jsem jezdil od deseti let, což je po čertech dlouhá doba. Jenže jejich vývoj není tak intenzivní jako u Schuberthů či dalších firem, a pro mě je důležité, když se i s přilbou pracuje, vyvíjí se a zlepšuje."
Hamilton však v žádném případě netvrdí, že by přilby Arai byly špatné: "To vůbec ne... Pořád jsou velice dobré, proto jsem je používal takovou dobu a třeba se i rád vracel ke starším, použitým, protože byly opravdu spolehlivé."
Ačkoliv se o této změně už delší dobu mluvilo, Hamilton zachovával mediální klid - až před Grand Prix Rakouska na svém twitterovém účtu zveřejnil snímky, které definitivní přechod k Bell Helmets potvrzují.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.