Španělský pilot stáje Toro Rosso uvedl, že nedávný výrok Nikiho Laudy o chování a přístupu současných jezdců k F1 "naštval" nejen jeho. Naopak je podle nedávného průzkumu mezi fanoušky F1 přesvědčen, že současná generace pilotů má na budoucnost tohoto sportu "velmi pozitivní vliv".
V posledních sezónách se stále častěji ozývají kritické hlasy ohledně samotné koncepce F1 - počínaje problémy ve finanční sféře přes nové, příliš tiché hybridní motory až po malou dramatičnost v závodech, s níž je spjat i názor, že současné vozy je příliš lehké řídit. Lauda měl výhrady i k samotnému postoji pilotů (více zde).
"To, co se děje, se nám nelíbí," vysvětluje Carlos Sainz jr. "Nejsme nijak nadšení, že každý týden někdo přijde s kritikou formule 1. Je to naše práce, naše radost, proto nás netěší, když tento sport stále někdo kritizuje. Chceme se podílet na změnách a ukázat všem, že F1 je životaschopná, že řízení současných vozů, absolvování 70 závodních kol bez jediné chyby, není žádná legrace."
Aby se došlo k určité nápravě, GPDA (Asociace pilotů F1) spustila rozsáhlý průzkum mezi fanoušky a zajímala se o jejich názory na toto sportovní odvětví. Ozvaly se i varující hlasy, mezi nimiž byl například Jacques Villeneuve jr., mistr světa F1 z roku 1997; že by se na vyjádření příznivců F1 neměla přikládat přehnaná pozornost, Sainz jr. naopak věří, že to může být užitečný zdroj poznatků, na jejichž základě je možné úspěšně provést některé změny.
"Po anketě mezi fanoušky už budeme znát jejich postoj. Pak by bylo dobré svolat GPDA a posoudit, jak s nimi naložit. Prostě udělat takovou "příručku" nebo chcete-li itinerář, který by uváděl o co divákům a pilotům jde. To by mohlo tomuto sportu pomoci," dodává Sainz.
Je chvályhodné, že piloti mají zájem poměry v F1 zlepšit, ovšem je skutečností, že zájem o ni klesá v důsledku stále nudnějších závodů a také s ohledem na fakt, že hrozí další oslabení startovního pole. Variant je mnoho - bylo by zajímavé si přečíst názor i našich čtenářů, která z nich by zase postavila F1 na nohy.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.