Ačkoliv brazilský pilot považoval hrozící srážku s Mauriziem Arrivabenem v pit lane při prvním tréninku za nebezpečný moment, později už o inkriminovaném okamžiku s šéfem Ferrari vtipkoval.
Arrivabene sestoupil z pitwall a přecházel boxovou uličku ve chvíli, kdy Massa opouštěl garáž. Felipemu se podařilo prudkým zabržděním zabránit srážce. Později si s Mauriziem na dané téma dokonce zažertovali.
"Myslím, že nebezpečné to bylo především pro něj. Ale zastavil jsem a pak jsme se tomu zasmáli," popisuje situaci Massa. "Říkal jsem mu, ať je rád, že jsem v tom autě seděl já; být to někdo jiný, mohl už být zraněn." (snímky najdete zde).
Před čtyřiceti lety došlo při GP Holandska v zandvoortském depu k podobné situaci, ale při závodě. Poté, co ustal déšť, prakticky všichni piloti v boxech měnili pneumatiky. Tehdejší sportovní ředitel Ferrari Luca di Montezemolo, známý svou roztržitostí, chtěl přeběhnout ke zdi depa, ale nevšiml si Petersona, který vyrazil s novými pneumatikami do uličky.
Následoval náraz, Luca padl na zem, ale vzápětí se s bolestmi zvedl a odkulhal do garáže Ferrari. Tam si nechal ošetřit zlomenou nohu a na židli trůnil až do konce závodu, odmítl odvoz do nemocnice. Zlé jazyky tvrdily, že to udělal jen proto, aby vyčinil Laudovi za pozdní přechod na suché pneumatiky - Hunt byl v depu dřív a GP Holandska sice těsně, ale přesto vyhrál.
Massa se ještě vrátil k vyhlídkám do dalšího dne a krátce zhodnotil dnešní výkon. "Pokud se podíváte na naše časy na kolo, nejsou nic moc, ale jsme teprve na začátku. Důležité je, co jsme si na autě vyzkoušeli. Zdá se, že všechno funguje jak má, tak teď už jenom být zítra zase o něco lepší," dodává Massa.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.