Finský pilot si je vědom síly svého monopostu a očekává těsný duel s Ferrari, který by podle něj mohl skončit vítězstvím Williamsu v souboji "zbytku světa".
Valtteri si v Kanadě připsal první letošní stupně vítězů - a vloni na Red Bull Ringu vůbec první pódium ve své kariéře. Dle vlastních slov zůstává oběma nohama na zemi a předpokládá, že Mercedesy nadále budou mimo dosah. Jiné to je ve vztahu k Ferrari, Fin je přesvědčen, že nové aktualizace Williamsu dávají jemu a Massovi šanci zdolat vozy z Maranella. Změny u britského týmu se týkají především spodku vozu a zadního křídla.
"Loni jsme tu prožili asi nejlepší víkend celé sezóny. Auto na trati skvěle sedělo, zdejší profil mu padl jako ulitý. Proč by to tedy letos nemohlo dopadnout stejně?" usmívá se Bottas. "Mercedes je od začátku sezóny o kus vpředu, snad ještě víc než loni, takže zopakovat výsledek z kvalifikace před rokem bude nesmírně těžké, ale nikdy nevíte dopředu, co se stane," připomíná Valtteri loňskou Grand Prix, kde Williamsy opanovaly první řadu.
"V pátek ty aktualizace chceme vyzkoušet, abychom zjistili, co si můžeme dovolit, jak jsme letos silní. Poslední závod byl velkou motivací, teď víme, že můžeme udělat velice dobrý výsledek. Tak to cítím. Měl by to být i náš cíl v Rakousku, a pokud naše aktualizace budou dobře fungovat, můžeme se měřit s Ferrari. Celý tým v to věří a jsme přesvědčeni, že na závodní dráze pro ně budeme opravdu rovnocennými soupeři," dodává Bottas.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.