Finský pilot si je vědom síly svého monopostu a očekává těsný duel s Ferrari, který by podle něj mohl skončit vítězstvím Williamsu v souboji "zbytku světa".
Valtteri si v Kanadě připsal první letošní stupně vítězů - a vloni na Red Bull Ringu vůbec první pódium ve své kariéře. Dle vlastních slov zůstává oběma nohama na zemi a předpokládá, že Mercedesy nadále budou mimo dosah. Jiné to je ve vztahu k Ferrari, Fin je přesvědčen, že nové aktualizace Williamsu dávají jemu a Massovi šanci zdolat vozy z Maranella. Změny u britského týmu se týkají především spodku vozu a zadního křídla.
"Loni jsme tu prožili asi nejlepší víkend celé sezóny. Auto na trati skvěle sedělo, zdejší profil mu padl jako ulitý. Proč by to tedy letos nemohlo dopadnout stejně?" usmívá se Bottas. "Mercedes je od začátku sezóny o kus vpředu, snad ještě víc než loni, takže zopakovat výsledek z kvalifikace před rokem bude nesmírně těžké, ale nikdy nevíte dopředu, co se stane," připomíná Valtteri loňskou Grand Prix, kde Williamsy opanovaly první řadu.
"V pátek ty aktualizace chceme vyzkoušet, abychom zjistili, co si můžeme dovolit, jak jsme letos silní. Poslední závod byl velkou motivací, teď víme, že můžeme udělat velice dobrý výsledek. Tak to cítím. Měl by to být i náš cíl v Rakousku, a pokud naše aktualizace budou dobře fungovat, můžeme se měřit s Ferrari. Celý tým v to věří a jsme přesvědčeni, že na závodní dráze pro ně budeme opravdu rovnocennými soupeři," dodává Bottas.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.