Finský pilot si je vědom síly svého monopostu a očekává těsný duel s Ferrari, který by podle něj mohl skončit vítězstvím Williamsu v souboji "zbytku světa".
Valtteri si v Kanadě připsal první letošní stupně vítězů - a vloni na Red Bull Ringu vůbec první pódium ve své kariéře. Dle vlastních slov zůstává oběma nohama na zemi a předpokládá, že Mercedesy nadále budou mimo dosah. Jiné to je ve vztahu k Ferrari, Fin je přesvědčen, že nové aktualizace Williamsu dávají jemu a Massovi šanci zdolat vozy z Maranella. Změny u britského týmu se týkají především spodku vozu a zadního křídla.
"Loni jsme tu prožili asi nejlepší víkend celé sezóny. Auto na trati skvěle sedělo, zdejší profil mu padl jako ulitý. Proč by to tedy letos nemohlo dopadnout stejně?" usmívá se Bottas. "Mercedes je od začátku sezóny o kus vpředu, snad ještě víc než loni, takže zopakovat výsledek z kvalifikace před rokem bude nesmírně těžké, ale nikdy nevíte dopředu, co se stane," připomíná Valtteri loňskou Grand Prix, kde Williamsy opanovaly první řadu.
"V pátek ty aktualizace chceme vyzkoušet, abychom zjistili, co si můžeme dovolit, jak jsme letos silní. Poslední závod byl velkou motivací, teď víme, že můžeme udělat velice dobrý výsledek. Tak to cítím. Měl by to být i náš cíl v Rakousku, a pokud naše aktualizace budou dobře fungovat, můžeme se měřit s Ferrari. Celý tým v to věří a jsme přesvědčeni, že na závodní dráze pro ně budeme opravdu rovnocennými soupeři," dodává Bottas.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.