Iceman tráví ve Ferrari pátou sezónu, v Rakousku pojede za maranellskou stáj 79. Grand Prix. Víc zatím absolvoval pouze v McLarenu, kde závodil v letech 2002-2006 - odtud také přestoupil na svou první štaci ke vzpínajícímu se koníkovi.
Pokud nebude Räikkönen mít možnost sedět ve Ferrari F1 i v příští sezóně, do jiného týmu přestoupit nehodlá. Tím by se s tímto prostředí podruhé rozloučil. K první pauze odešel od Ferrari po sezóně 2009. Dohady kolem mistra světa 2007 se vyrojily poté, co se objevily zprávy o snížení jeho platu jako podmínky pro setrvání v roce 2016.
Räikkönen má s Ferrari smlouvu do konce letošní sezóny, ale tým má na jeho setrvání v příštím roce opci. Fin dodal, že dosud nemá od vedení žádné zprávy o jeho záměrech, zároveň dodává, že vůbec necítí nějaké znepokojení. "Je tu smlouva a je podepsaná. Další otázky směřujte na tým," byl Kimi tradičně stručný. "Pokud nebudu ve Ferrari, nebudu ani nikde jinde, to je jednoduché. Hrabete se v tom víc než já."
"Pokud bych u Ferrari nebyl příští rok, tak tím můj život neskončí, ale rád bych tu zůstal. Mám za to, že se vše ubírá správným směrem, jsem si jist, že budeme vítězným týmem. I když se zlepšujeme, je třeba na tom pořád pracovat," pokračuje Räikkönen.
Jinak chladného Seveřana rozčilují spekulace zejména v italském tisku, podle nichž bude muset akceptovat nižší plat, aby dostal nabídku pro příští rok. "Rád bych věděl, kdo tenhle nesmysl napsal. Vůbec nemá představu, co v mé smlouvě je. Je to přesně ten typ zprávy, která vznikla jen proto, aby se něco napsalo."
Ostatně Kimi si to rychle zjistil a kontaktoval autora článku týkajícího se eventuálního snížení platu. "To vy jste napsal ty blbosti, které nejsou pravdivé... ano nebo ne? Píšete o mé smlouvě, ačkoliv jste nikdy ji neviděl? Takže vlastně uvádíte nepravdivé informace... Aha. Asi by bylo lepší, kdybyste začal psát o něčem smysluplném," popsal výměnu názorů Räikkönen, ačkoliv nejspíš byla hodně jednostranná.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.