 
            Ten moment si ještě dobře pamatujeme - na konci 49. kola Grand Prix Kanady se pokouší Romain Grosjean předjet o kolo zpět jedoucího Willa Stevense, ale lotus zachytí pravou zadní pneumatikou o levou část předního spoileru manoru. Oba piloti zvládnou kolizi a ještě stačí nasměrovat své vozy do boxů.
Francouzský pilot, kterýdíky kolizi klesl na 11. místo, si přes týmovou komunikaci stěžoval, že ho Stevens trefil. Po závodě si však prohlédl záznam incidentu na videu a sportovně přiznal chybu. Britskému pilotu se ve čtvrtek v místě konání Grand Prix Rakouska omluvil.
"Ano, omluvil jsem se, protože jsem (nelze publikovat)!" vysvětlil Grosjean. "V podstatě jsem si zkazil velkou část závodu, ale jemu jsem zničil spoiler, a i když jeho vůz většinou jezdí vzadu, rozhodně to ode mě nebylo dobré," sypal si Francouz popel na hlavu.
"Šlo o ztrátu koncentrace, povolil jsem v soustředění. Když zdoláváte vůz o kolo zpět, je velice snadné na chvíli vypnout. Najednou jsem se blížil k šikaně a pověstné zdi za ní, takže jsem se honem soustředil na to, abych do ní bezchybně najel. Jakmile jsem viděl záznam té kolize, hned mi došlo »to jsem udělal špatně«. Je třeba se z toho poučit a podobných chyb se vyvarovat," pokračuje Grosjean.
Will Stevens Grosjeanovu omluvu respektuje: "Přijal jsem ji, ostatně byl to závodní incident, ke kterému může dojít. Nejspíš si myslel, že je už o dost velký kus vpředu, ale já byl prostě blíž. Nemyslím si, že by šlo o nějaký úmysl, to mě vůbec nenapadlo. Takže oceňuji, že přišel a omluvil se. Za to si ho budu vážit a na ten incident můžeme zapomenout," komentuje Stevens smířlivý krok soupeře.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.