Oba piloti rakouské značky v prvních sedmi závodech použili už čtyři motory. V případě další výměny je postihne penalizace v podobě posunu vzad na startovním roštu.
V předchozím závodě v Kanadě se tým pokusil změnu oddálit, proto také výsledky byly neuspokojivé. Podle názoru vedení je vhodnější si odbýt penalizaci právě na domácí půdě. Daniel Ricciardo očekává, že se tým o případném nasazení pátých agregátů rozhodne dnes večer.
"Je pravděpodobné, že se to stane," předpokládá Australan. "Večer padne rozhodnutí, co se bude dít o víkendu. Ale nejspíš si necháme dát penalizaci tady a pak uvídme, jakou budeme mít šanci na Silverstone a Hungaroringu. I když ještě pár hodin musím počkat, jsem si prakticky jist, že se to stane tady," předvídá Ricciardo.
Loni vyhrál tři závody, letos se mu motivace hledá obtížněji. Zvláště poté, co si věřil v Kanadě, kde před rokem vyhrál svůj první závod, a zažil velké zklamání. "Byl jsem hodně frustrovaný," přiznává Daniel. "Už jsem řekl, že rok po vítězství je takový propadák náročný na psychiku. Ale vykřičel jsem se, po závodě se vrátil do Evropy, z kanadského víkendu jsem učinil nějaké závěry. Bude třeba mít ještě trpělivost, teď chci s Red Bullem putovat zpátky na dřívější pozice a nejlépe opět na tu nejvyšší.
Trpělivost a poučit se z neúspěchů - doufám, že i vyjádření nespokojenosti a zklamání přispěje k uvolnění napětí a zlepšení na všech frontách. Ale i když se chci vrátit do popředí co nejdřív, budoucnost je ještě dlouhá...", dodává Ricciardo.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.