Oba piloti rakouské značky v prvních sedmi závodech použili už čtyři motory. V případě další výměny je postihne penalizace v podobě posunu vzad na startovním roštu.
V předchozím závodě v Kanadě se tým pokusil změnu oddálit, proto také výsledky byly neuspokojivé. Podle názoru vedení je vhodnější si odbýt penalizaci právě na domácí půdě. Daniel Ricciardo očekává, že se tým o případném nasazení pátých agregátů rozhodne dnes večer.
"Je pravděpodobné, že se to stane," předpokládá Australan. "Večer padne rozhodnutí, co se bude dít o víkendu. Ale nejspíš si necháme dát penalizaci tady a pak uvídme, jakou budeme mít šanci na Silverstone a Hungaroringu. I když ještě pár hodin musím počkat, jsem si prakticky jist, že se to stane tady," předvídá Ricciardo.
Loni vyhrál tři závody, letos se mu motivace hledá obtížněji. Zvláště poté, co si věřil v Kanadě, kde před rokem vyhrál svůj první závod, a zažil velké zklamání. "Byl jsem hodně frustrovaný," přiznává Daniel. "Už jsem řekl, že rok po vítězství je takový propadák náročný na psychiku. Ale vykřičel jsem se, po závodě se vrátil do Evropy, z kanadského víkendu jsem učinil nějaké závěry. Bude třeba mít ještě trpělivost, teď chci s Red Bullem putovat zpátky na dřívější pozice a nejlépe opět na tu nejvyšší.
Trpělivost a poučit se z neúspěchů - doufám, že i vyjádření nespokojenosti a zklamání přispěje k uvolnění napětí a zlepšení na všech frontách. Ale i když se chci vrátit do popředí co nejdřív, budoucnost je ještě dlouhá...", dodává Ricciardo.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.