Brazilský pilot reagoval na komentáře Kimi Räikkönena a Niki Laudy a prohlásil, že je přesvědčen o dostatečném nebezpeční, které svým aktérům v kokpitech poskytuje formule 1.
Finský pilot Ferrari minulý týden prohlásil, že mu vozy F1 připadají nudné a mohly by být rychlejší (čtětě zde). V pondělí jeho názor na "nebezpečnější a rizikovější formuli" podpořil bývalý pilot a trojnásobný šampion F1 Niki Lauda (více zde). Současný pilot Williamsu Felipe Massa sice souhlasí, že by vozy mohly být rychlejší, ale jinak se mu zdají nebezpečné až dost.
Brazilec se domnívá, že aby byla F1 divácky zajímavější ji ještě není nutno činit více nebezpečnou. "Pokud Kimi a Niki říkají, že formule 1 potřebuje větší nebezpečí, nemohu s nimi souhlasit," tvrdí Massa. "Ano, něco je třeba z měnit, aby se závody staly atraktivnější. Formule 1 prošla mnoha změnami, ale někdy byly vlastně k ničemu. Chápu, že bude zajímavé, když monoposty zrychlí. Jenže auta mohou být o pět vteřin rychlejší, předjížděcích manévrů bude ještě méně a lidé budou zase nespokojeni," varuje vítěz 11 Grand Prix a vicemistr světa (2008).
"Nemám nic proti tomu, když bude auto rychlé, ale změny musí být "inteligentní". Protože jenom zvýšení rychlosti nemusí vůbec nic řešit, jestli budete v jednom kole oproti dřívějšku o tři vteřiny rychlejší, tak u televziní obrazovky to stejně nikdo nepozná. Lidé chtěji vidět souboje, předjíždění, výměnu pozic. Zkrátka závodění, a nejvíc se musí změnit právě v této oblasti," končí svou úvahu Massa.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.