Vedle Antonia Fuoca a dalších tespilotů se na rakouském Red Bull Ringu představí Ital Raffaele Marciello v kokpitu Sauberu C34. Dvacetiletý závodník v současné době jezdí v GP2 za italský tým Trident Racing.
Rodák z Curychu už si letos vyzkoušel kokpit sauberu při tréninkových jízdách na pozici třetího pilota v Malajsii a Španělsku. Raffaelo se nyní těší na mnohem větší vytížení, které mu pozávodní test skýtá.
Člen Ferrari Driver Academy a evropský šampion F3 už si v minulosti vyzkoušel i rudý vůz nejsilnější kategorie - 26. listoopadu 2014 usedl do Ferrari F 14T v pozávodních testech na okruhu Jas Marina a vůbec si nevedl špatně - zajel druhý čas za Pascalem Wehrleinem, který pilotoval Mercedes. Další dvoudenní zkušenost, tentokrát s novějším Ferrari SF15-T, má Švýcar z jízd v Montmeló. 12. května tam dosáhl po 125. absolvovaných kolech času 1:26,648 min, což ho zařadilo na třetí místo za Rosberga a Ericssona.
Jak už ale bylo řečeno, v Rakousku bude Marciello sedět v Sauberu, protože Ferrari bude mít k dispozici jeho kolega z Akademie Ferrari Antonio Fuoco (více zde).
Podle pravidel F1 pro rok 2015 musí týmy poskytnout mladým pilotům v sezónních testech příležitost alespoň ve dvou ze čtyř povolených dnů. Marciello by měl na Red Bull Ringu v úterý testování zahájit, ve středu se pak do Sauberu posadí Felipe Nasr.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.