Vedle Antonia Fuoca a dalších tespilotů se na rakouském Red Bull Ringu představí Ital Raffaele Marciello v kokpitu Sauberu C34. Dvacetiletý závodník v současné době jezdí v GP2 za italský tým Trident Racing.
Rodák z Curychu už si letos vyzkoušel kokpit sauberu při tréninkových jízdách na pozici třetího pilota v Malajsii a Španělsku. Raffaelo se nyní těší na mnohem větší vytížení, které mu pozávodní test skýtá.
Člen Ferrari Driver Academy a evropský šampion F3 už si v minulosti vyzkoušel i rudý vůz nejsilnější kategorie - 26. listoopadu 2014 usedl do Ferrari F 14T v pozávodních testech na okruhu Jas Marina a vůbec si nevedl špatně - zajel druhý čas za Pascalem Wehrleinem, který pilotoval Mercedes. Další dvoudenní zkušenost, tentokrát s novějším Ferrari SF15-T, má Švýcar z jízd v Montmeló. 12. května tam dosáhl po 125. absolvovaných kolech času 1:26,648 min, což ho zařadilo na třetí místo za Rosberga a Ericssona.
Jak už ale bylo řečeno, v Rakousku bude Marciello sedět v Sauberu, protože Ferrari bude mít k dispozici jeho kolega z Akademie Ferrari Antonio Fuoco (více zde).
Podle pravidel F1 pro rok 2015 musí týmy poskytnout mladým pilotům v sezónních testech příležitost alespoň ve dvou ze čtyř povolených dnů. Marciello by měl na Red Bull Ringu v úterý testování zahájit, ve středu se pak do Sauberu posadí Felipe Nasr.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.