V Maranellu jsou přesvědčeni, že dlouhá pasáž absolvovaná na měkké směsi může v Rakousku vymazat náskok doposud dominující stáje letošního ročníku F1. To také dává italskému týmu naději, že by opět mohla Mercedes porazit.
Tým rudých ořů finalizuje připravované inovace pro Red Bull Ring; z jeho tábora se nese hlas, že hlavní důraz musí být kladen na schopnost vyvinout na soupeře maximální tlak při stintu na měkkých pneumatikách. Základem tohoto záměru je především úspěšná kvalifikace.
Vettelův závodní inženýr Riccardo Adami jako prioritu Ferrari označil snahu ztížit v nedělním závodě pozici vedoucímu Mercedesu: "Musíme ho zkrátka dostat pod tlak," prohlásil Adami, zvláště když v Kanadě tým nevyužil balíčku zlepšení brzdových a palivových komponentů. "Zaměříme se především na práci s pneumatikami v pátečním tréninku a od toho se bude odvíjet celková strategie na neděli. Nebojím se říci, že kvalifikace bude v jistém smyslu důležitější než závod. Pokud budeme vpředu, můžeme pak uplatnit naši strategii s měkkou směsí."
Ferrari se pokouší všemožnými inovacemi stáhnout odstup od Mercedesu, ve Španělsku to byl balíček aerodynamických změn, další upgradě přišel v Kanadě, ale tam jej piloti nevyužili - Vettelovy šance padly už v tréninku kvůli technickým potížím, Räikkönen chyboval přímo na trati.
Adami potvrdil, že pozornost se nyní soustředí především na vlastnosti podvozku, protože na jeho chování si stěžoval jak Vettel, tak Räikkönen. "Náš vývoj je soustavný, prakticky na každý závod přivezeme nějaké nové komponenty. Zpracováváme připomínky obou pilotů a snažíme se jejich názory promítnout do úprav aerodynamiky a podvozku. Pro nás by bylo velice potěšitelné, kdybychom v následujících závodech byli svědky toho, že tento vývoj přináší ovoce," dodává Adami.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.