Bývalý pracovník Mercedesu Bob Bell zakotvil od letošního června v zatím nejslabší stáji letošního startovního pole Manor. Její pilot Will Stevens doufá, že jeho služby přinesou týmu zásadní zlepšení.
Bell působil u Mercedesu jako technický ředitel a krátce poté přijal post konzultanta u Renaultu (více zde). U Manoru bude společně s ním působit šéfdesignér Luca Furbatto, jehož bývalým pracovištěm bylo Toro Rosso. Hlavním inženýrem Manoru se stal už minulý měsíc Gianluco Pisanello.
Pilot Will Stevens všechny personální změny vítá a vidí v nich důkaz, že tým může nastartovat tolik očekávaný progres. "Všichni nově příchozí jsou zajímavé osobnosti a mají hodně zkušeností nasbírané v různých týmech. To je přesně to, co právě nyní potřebujeme. Musíme nabrat správný směr, proto je pozitivní, že k Manoru přicházejí právě lidé jako Bob."
Stevens si je velmi dobře věnom Bellových kvalit: "Jeho velké zkušenosti nás mohou posunout na docela jinou úroveň. Podle mého je jeho angažmá důkazem, že se věci ubírají správným směrem. Tým má velké ambice a vytýčený směr, kterým se chce ubírat, ale je jasné, že změny nenastanou přes noc."
K výkonu v kanadské Grand Prix ještě Stevens podotýká: "Vědeli jsme, že letošní ročník je jen začátkem dlouhé cesty, která rozhodně nebude lehká, ale musíme věřit v pokrok, už jenom představa případného zlepšení je lákavá."
Ačkoliv Manor spolehlivě okupuje chvost závodního pole, Stevens spoléhá na Bellovu pomoc a doufá, že se ve své první sezóně dopracuje k lepším výsledkům: "Jsem přesvědčen, že od něj tým načerpá tolik informací, kolik jen bude možné. To samé platí i pro mě. Vždyť Bob pracoval předtím v týmu mistrů světa, takže jsem si jist, že nám jeho znalosti významně pomohou."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.