 
            Bývalý pracovník Mercedesu Bob Bell zakotvil od letošního června v zatím nejslabší stáji letošního startovního pole Manor. Její pilot Will Stevens doufá, že jeho služby přinesou týmu zásadní zlepšení.
Bell působil u Mercedesu jako technický ředitel a krátce poté přijal post konzultanta u Renaultu (více zde). U Manoru bude společně s ním působit šéfdesignér Luca Furbatto, jehož bývalým pracovištěm bylo Toro Rosso. Hlavním inženýrem Manoru se stal už minulý měsíc Gianluco Pisanello.
Pilot Will Stevens všechny personální změny vítá a vidí v nich důkaz, že tým může nastartovat tolik očekávaný progres. "Všichni nově příchozí jsou zajímavé osobnosti a mají hodně zkušeností nasbírané v různých týmech. To je přesně to, co právě nyní potřebujeme. Musíme nabrat správný směr, proto je pozitivní, že k Manoru přicházejí právě lidé jako Bob."
Stevens si je velmi dobře věnom Bellových kvalit: "Jeho velké zkušenosti nás mohou posunout na docela jinou úroveň. Podle mého je jeho angažmá důkazem, že se věci ubírají správným směrem. Tým má velké ambice a vytýčený směr, kterým se chce ubírat, ale je jasné, že změny nenastanou přes noc."
K výkonu v kanadské Grand Prix ještě Stevens podotýká: "Vědeli jsme, že letošní ročník je jen začátkem dlouhé cesty, která rozhodně nebude lehká, ale musíme věřit v pokrok, už jenom představa případného zlepšení je lákavá."
Ačkoliv Manor spolehlivě okupuje chvost závodního pole, Stevens spoléhá na Bellovu pomoc a doufá, že se ve své první sezóně dopracuje k lepším výsledkům: "Jsem přesvědčen, že od něj tým načerpá tolik informací, kolik jen bude možné. To samé platí i pro mě. Vždyť Bob pracoval předtím v týmu mistrů světa, takže jsem si jist, že nám jeho znalosti významně pomohou."
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.