Will Stevens nepřišel do F1 jenom proto, aby celý rok kroužil na chvostu startovního pole. Jezdec se těší na to, že teď konečně může prokázat svůj talent.
U Manoru-Marussia bude asi jen velmi těžké prokázat, co v něm je. Will Stevens má aktuálně vlastně jenom dva cíle pro závodní víkend: zajet čas ve 107% limitu a porazit svého týmového kolegu - Roberta Meriho. To zatím s přehledem zvládá. Však už se také kýve pod Merhim židle, VC Španělska by mohla být jeho poslední.
Tým oslovil s nabídkou závodního místa Gieda van der Gardeho, ten ji měl však odmítnout s tím, že se soustředí na DTM. Stevens, který překvapivě debutoval v F1 již vloni na konci sezony s dnes již neexistujícím Caterhamem, má v F1 vysoké cíle: "Nejsem zde jenom pro jediný rok, který strávím kroužením na chvostu.
Chci se dostat dopředu a věřím tomu, že můžu odvést dobrou práci - je jedno jestli tady nebo někde jinde," věří Brit. Až doposud se mu daří odvádět práci ke spokojenosti jeho týmu. Svého kolegu obvykle převyšuje: "Je hezké, že si lidé konečně všímají, že odvádím dobrou práci. Jsem si ale jistý, že Roberto dokáže zapracovat a zlepšit se.
Z Marussie MR03B lze získat ještě víc, věří Stevens (foto: Manor Marussia F1 Team)
Je to dobrý jezdec, měl úspěchy ve Formuli 3 a také jezdil v DTM, což budí respekt," říká Stevens pro 'crash.net'. Jezdec už ale vzhlíží k novému vozu, který by měl jeho tým nasadit zřejmě až ve Spa. Do té doby se musí zaměřit pouze na souboje s týmovým kolegou. "Z auta dokážeme získat ještě víc. Budeme na tom dále pracovat," věří mladík.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.