Will Stevens nepřišel do F1 jenom proto, aby celý rok kroužil na chvostu startovního pole. Jezdec se těší na to, že teď konečně může prokázat svůj talent.
U Manoru-Marussia bude asi jen velmi těžké prokázat, co v něm je. Will Stevens má aktuálně vlastně jenom dva cíle pro závodní víkend: zajet čas ve 107% limitu a porazit svého týmového kolegu - Roberta Meriho. To zatím s přehledem zvládá. Však už se také kýve pod Merhim židle, VC Španělska by mohla být jeho poslední.
Tým oslovil s nabídkou závodního místa Gieda van der Gardeho, ten ji měl však odmítnout s tím, že se soustředí na DTM. Stevens, který překvapivě debutoval v F1 již vloni na konci sezony s dnes již neexistujícím Caterhamem, má v F1 vysoké cíle: "Nejsem zde jenom pro jediný rok, který strávím kroužením na chvostu.
Chci se dostat dopředu a věřím tomu, že můžu odvést dobrou práci - je jedno jestli tady nebo někde jinde," věří Brit. Až doposud se mu daří odvádět práci ke spokojenosti jeho týmu. Svého kolegu obvykle převyšuje: "Je hezké, že si lidé konečně všímají, že odvádím dobrou práci. Jsem si ale jistý, že Roberto dokáže zapracovat a zlepšit se.
Z Marussie MR03B lze získat ještě víc, věří Stevens (foto: Manor Marussia F1 Team)
Je to dobrý jezdec, měl úspěchy ve Formuli 3 a také jezdil v DTM, což budí respekt," říká Stevens pro 'crash.net'. Jezdec už ale vzhlíží k novému vozu, který by měl jeho tým nasadit zřejmě až ve Spa. Do té doby se musí zaměřit pouze na souboje s týmovým kolegou. "Z auta dokážeme získat ještě víc. Budeme na tom dále pracovat," věří mladík.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.