Will Stevens nepřišel do F1 jenom proto, aby celý rok kroužil na chvostu startovního pole. Jezdec se těší na to, že teď konečně může prokázat svůj talent.
U Manoru-Marussia bude asi jen velmi těžké prokázat, co v něm je. Will Stevens má aktuálně vlastně jenom dva cíle pro závodní víkend: zajet čas ve 107% limitu a porazit svého týmového kolegu - Roberta Meriho. To zatím s přehledem zvládá. Však už se také kýve pod Merhim židle, VC Španělska by mohla být jeho poslední.
Tým oslovil s nabídkou závodního místa Gieda van der Gardeho, ten ji měl však odmítnout s tím, že se soustředí na DTM. Stevens, který překvapivě debutoval v F1 již vloni na konci sezony s dnes již neexistujícím Caterhamem, má v F1 vysoké cíle: "Nejsem zde jenom pro jediný rok, který strávím kroužením na chvostu.
Chci se dostat dopředu a věřím tomu, že můžu odvést dobrou práci - je jedno jestli tady nebo někde jinde," věří Brit. Až doposud se mu daří odvádět práci ke spokojenosti jeho týmu. Svého kolegu obvykle převyšuje: "Je hezké, že si lidé konečně všímají, že odvádím dobrou práci. Jsem si ale jistý, že Roberto dokáže zapracovat a zlepšit se.
Z Marussie MR03B lze získat ještě víc, věří Stevens (foto: Manor Marussia F1 Team)
Je to dobrý jezdec, měl úspěchy ve Formuli 3 a také jezdil v DTM, což budí respekt," říká Stevens pro 'crash.net'. Jezdec už ale vzhlíží k novému vozu, který by měl jeho tým nasadit zřejmě až ve Spa. Do té doby se musí zaměřit pouze na souboje s týmovým kolegou. "Z auta dokážeme získat ještě víc. Budeme na tom dále pracovat," věří mladík.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.