Will Stevens připouští, že pro Manor F1 může být účast v nedělním závodě obtížná, ale vše jde prý hladce.
"Abych byl upřímný, je těžké cokoliv odhadovat." řekl Will Stevens pro Crash.net. "Ještě jsme nebyli na trati a vůbec jsme například nevyzkoušeli nové pneumatiky - neznáme jejich vlastnosti ani přesnou rychlost. Ale je zřejmé, že jsou rychlejší než loni. Tým o tom hodně mluví, ale nebudeme nic vědět, dokud se nedostaneme na trať."
"Letošní auto by se mohlo přiblížit hranici 107 % pro kvalifikaci - to bude jen záležet na tom, jak se ostatní týmy výkonnostně posunuly dopředu. My děláme tu nejlepší práci, co dokážeme, ale jestli to bude stačit na překonání 107% hranice, to nevím."
Zde je nutné předpokládat to, že ostatní týmy se oproti loňské sezoně hodně zlepšily, takže se hranice 107 % posunula. Manor ale své auto od loňského roku příliš nevylepšil, pouze upravil části vozu, aby odpovídaly novým regulím. To znamená, že jediný prostor pro zrychlení představují pneumatiky, které jsou podle Pirelli rychlejší než loňské. Takže zda se Manor kvalifikuje do závodu, to zůstává otázkou.
"Vše jde opravdu hladce. Není tu žádný spěch a vše je, jak má být, jsme připravení na první páteční trénink," zakončil Will Stevens.
Loňský monopost Marussie (foto: Marussia F1 Team)
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.