Will Stevens připouští, že pro Manor F1 může být účast v nedělním závodě obtížná, ale vše jde prý hladce.
"Abych byl upřímný, je těžké cokoliv odhadovat." řekl Will Stevens pro Crash.net. "Ještě jsme nebyli na trati a vůbec jsme například nevyzkoušeli nové pneumatiky - neznáme jejich vlastnosti ani přesnou rychlost. Ale je zřejmé, že jsou rychlejší než loni. Tým o tom hodně mluví, ale nebudeme nic vědět, dokud se nedostaneme na trať."
"Letošní auto by se mohlo přiblížit hranici 107 % pro kvalifikaci - to bude jen záležet na tom, jak se ostatní týmy výkonnostně posunuly dopředu. My děláme tu nejlepší práci, co dokážeme, ale jestli to bude stačit na překonání 107% hranice, to nevím."
Zde je nutné předpokládat to, že ostatní týmy se oproti loňské sezoně hodně zlepšily, takže se hranice 107 % posunula. Manor ale své auto od loňského roku příliš nevylepšil, pouze upravil části vozu, aby odpovídaly novým regulím. To znamená, že jediný prostor pro zrychlení představují pneumatiky, které jsou podle Pirelli rychlejší než loňské. Takže zda se Manor kvalifikuje do závodu, to zůstává otázkou.
"Vše jde opravdu hladce. Není tu žádný spěch a vše je, jak má být, jsme připravení na první páteční trénink," zakončil Will Stevens.
Loňský monopost Marussie (foto: Marussia F1 Team)
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.