V Bahrajnu by chtěl absolvovat simulaci závodu, věří, že díky práci Renaultu na nových motorech se mu to podaří.
Kamuj Kobajaši se připravuje na návrat za volant Caterhamu v Bahrajnu poté, co se stal v Jerezu pilotem s nejdelší odjetou vzdáleností v monopostu s motorem Renault. Jeho vůz CT05 byl jediným, který měl méně problémů s novým francouzským šestiválcem a z toho důvodu mohl v Španělsku absolvovat delší první testování.
Japonský jezdec Kamuj Kobajaši v rozhovoru pro italský tisk mluvil o prvních pocitech po návratu do světa velkých cen po roční pauze. „Skvělý pocit, i když jiný v porovnání s tím, co jsem si pamatoval z minulosti. Přiznávám, že v prvních chvílích jsem se na okruhu cítil jako na jiné planetě, když bych to měl porovnat s tím, co si pamatuju z roku 2012. Ale pak jsem si okruh za okruhem začal zvykat a rychle jsem si obnovil všechny automatické pohyby.“ Na dotaz ohledně problémů s motorem Renault v průběhu prvních testů v Jerezu Kamuj reagoval: „U nové pohonné jednotky jsme byli omezováni problémy s elektrikou, ale mluvíme o úplně novém testu s úplně novou technikou.“
S příštím testováním v Bahrajnu spojuje Kobajaši své naděje, že se mu podaří absolvovat více kilometrů při získání více zkušeností s novým vozem a zároveň se mu podaří dostat z něj maximum, aby věděl, kde jsou limity monopostu. „Věřím, že celý tým bude spokojený, když se nám podaří simulovat závod. Už v Jerezu jsme absolvovali hodně kol na okruhu, to bylo pozitivní, ale technici touží po dalších kilometrech, aby pochopili a vyřešili všechny prvotní problémy. Náš systém chlazení vypadá být dobrý, takže v Bahrajnu budeme přemýšlet nad dalším vývojem monopostu a budeme prověřovat výkony monopostu.“ Co se týče spolehlivosti motoru, Kobajaši se spoléhá na schopnost Renaultu adekvátně reagovat a věnovat řešení problémů ve zbývajících týdnech před prvním závodem všechny své síly. „Jsem přesvědčen, že Renault přiveze do Bahrajnu prověřený technický balík a že se mu podaří splnit všechny stanovené cíle testování.“
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.