Tým Force India se v prvním testovacím týdnu podle Andyho Greena soustřeďuje na řešení problémů spojených se spolehlivostí nového vozu
Ve třetím dnu testů v Jerezu se Nico Hülkenberg poprvé posadil za volant nového vozu Force India VJM07 a absolvoval v něm 17 kol. Tým se soustředil na prověření systémů a vyhodnocení různých variant konfigurace aerodynamických částí.
Nico Hülkenberg: „Je složité něco okomentovat po prvém dnu za volantem nového monopostu, protože větší část času jsme vykonávali nezbytné prověření systémů a sbírali jsme informace v kolech absolvovaných stejnou rychlostí. Potřebuju ještě víc procítit tento vůz. Formule 1 začíná novou éru, vůz se podstatně liší od toho, na kterém jsem na konci minulé sezony absolvoval Velkou cenu Brazílie. Práce se jen začala – v příštích týdnech zaznamenáme určitě velký progres. Musíme se ještě mnohému naučit.“
Andy Green, technický ředitel Force India: „Dnes jsme bohužel stáli v boxech déle, než bychom chtěli. Hlavním cílem prvního testovacího týdne je řešení problémů se spolehlivostí. Pokračujeme v prověřování základních systémů s fyzickou prohlídkou monopostu a analýzou telemetrie po každém výjezdu na trať. Každý vyřešený problém je krokem vpřed a v tomto smyslu jsme udělali několik důležitých kroků v přípravě VJM07 na první závod sezony.“
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.