Tým Force India se v prvním testovacím týdnu podle Andyho Greena soustřeďuje na řešení problémů spojených se spolehlivostí nového vozu
Ve třetím dnu testů v Jerezu se Nico Hülkenberg poprvé posadil za volant nového vozu Force India VJM07 a absolvoval v něm 17 kol. Tým se soustředil na prověření systémů a vyhodnocení různých variant konfigurace aerodynamických částí.
Nico Hülkenberg: „Je složité něco okomentovat po prvém dnu za volantem nového monopostu, protože větší část času jsme vykonávali nezbytné prověření systémů a sbírali jsme informace v kolech absolvovaných stejnou rychlostí. Potřebuju ještě víc procítit tento vůz. Formule 1 začíná novou éru, vůz se podstatně liší od toho, na kterém jsem na konci minulé sezony absolvoval Velkou cenu Brazílie. Práce se jen začala – v příštích týdnech zaznamenáme určitě velký progres. Musíme se ještě mnohému naučit.“
Andy Green, technický ředitel Force India: „Dnes jsme bohužel stáli v boxech déle, než bychom chtěli. Hlavním cílem prvního testovacího týdne je řešení problémů se spolehlivostí. Pokračujeme v prověřování základních systémů s fyzickou prohlídkou monopostu a analýzou telemetrie po každém výjezdu na trať. Každý vyřešený problém je krokem vpřed a v tomto smyslu jsme udělali několik důležitých kroků v přípravě VJM07 na první závod sezony.“
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.